• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 105242 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۱/۱۸ - 13:27
شرایط ذوب آهن رو به بهبود و نوید بخش است
در ديدار مهندس صادقي با آيت ا... طباطبايي نژاد نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان عنوان شد :

شرایط ذوب آهن رو به بهبود و نوید بخش است

مهندس احمد صادقي مديرعامل ذوب آهن اصفهان پنج شنبه 16 فروردینماه سالجاری با حضور در دفتر آیت ا... طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان با ايشان ديدار و گفتگو نمود .

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان: در این دیدار آیت ا... طباطبایی نژاد ضمن تبریک فرا رسيدن سال نو و با اشاره به نامگذاري اين سال با عنوان « حمایت از کالای ایرانی » توسط مقام معظم رهبري گفت  : اميدوارمذوبآهناصفهاندرسال97 ، در راستاي تولید كه راه پيشرفت و توسعه كشور است ، موفق باشد .

نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان ضمن ابراز رضایت از شرایط رو به بهبود ذوب آهن و صادرات قابل توجه این شرکت ، افزود : مهندس صادقی در دور اول مدیریت خود در ذوب آهن ، اقدامات تحسین برانگیزی داشت و نوع مدیریت ایشان بسیار موثر و کارگشا بود . پس از اینکه دوباره در این سمت قرار گرفت ، امیدوار شدم که مشکلات ذوب آهن حل می شود و خوشبختانه این امر محقق شد .

آیتا... طباطبایینژادبهبحران کم آبی اشاره کرد و گفت : با مدیریت صحیح و سرمایه گذاری مناسب باید مشکل آب اصفهان را به طور اساسی حل نمود .

در این دیدار مهندس صادقي مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان ، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اين شركت گفت : طبق برنامه ريزي صورت گرفته ،‌ در سال جاري ، دست يابي به توليد 3 ميليون تن را مدنظر داريم كه در تاريخ اين شركت بي سابقه است .

مدیرعامل ذوب آهن مشکل کم آبی را بزرگترین معضل کنونی ذوب آهن دانست و افزود : برای حل این معضل باید اقدامات مختلفی انجام شود که یک مورد آن انتقال آب خلیج فارس است و در کنارآن باید فرهنگ سازی برای بهینه سازی مصرف نیز صورت گیرد .

وي شرایط اقتصادی ذوب آهن را رو بهبود دانست و افزود : سال گذشته در ابتدای کار با زیان مواجه بودیم که در 9 ماهه اول به سود رسیدیم و سال با سود به پایان رسید .

مهندس صادقي اقدامات ذوب آهن جهت توسعه صادرات را بسیار خوب توصیف کرد و گفت : سال گذشته با صادرات یک میلیون و 150 هزارتن رکورد جدیدی در این خصوص ثبت شد و در سال جاری دست یابی به صادرات یک میلیون و 500 هزار تن را مد نظر داریم .

 

ارسال دیدگاه شما