• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
  • اِثَّلاثا ١٤ شوال ١٤٤٥
  • Tuesday 23 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 105336 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۱/۲۸ - 13:53
ذوب آهن اصفهان از صنايع بزرگ و مادر كشور است و مشكلات آن بايد رفع شود
در ديدار مهندس صادقي با آيت ا... العظمي مظاهري رئيس حوزه علميه اصفهان عنوان شد :

ذوب آهن اصفهان از صنايع بزرگ و مادر كشور است و مشكلات آن بايد رفع شود

مهندس صادقي مدير عامل ذوب آهن اصفهان يكشنبه 26 فروردين ماه سال جاري با حضور در دفترحضرت آيت ا...العظمي حسين مظاهري از مراجع معظم تقليد و رئيس حوزه علميه اصفهان با وي ديدار و گفتگو نمود.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن: در اين ديدار مهندس صادقي به ارائه گزارشي از وضع فعلي ذوب آهن اصفهان ، طرح هاي توسعه، وضعيت توليد، صادرات و مسائل نيروي انساني و همچنين برنامه هاي سال 97 اين شركت پرداخت .

وی گفت :  در سال جاري غير از مشكلات قديمي اين كارخانه ،  مشكل كم آبي نيز اضافه شده و با توجه به شرايط موجود مديريت و كاركنان ذوب آهن مصمم شده اند كه با عبور از موانع فعلي و با نهايت تلاش خود اهداف پيش بيني شده را محقق سازند .

در اين ديدار حضرت آيت ا...العظمي حسين مظاهري رئيس حوزه علميه اصفهان نيز طي سخناني با اشاره به مسائل كارخانه ذوب آهن اصفهان اظهار داشت :  ذوب آهن اصفهان از صنايع مادر و بزرگ كشور است  وبه لحاظ اهميت اقتصادي و توليدي آن بايد مشكلاتش رفع شود و مسئولان مربوطه در اين زمينه اقدام نمايند .

 وي با اشاره به معضل كم آبي در سطح استان افزود: مشكلات ذوب آهن خوشبختانه بعضاً حل شده و بقيه نيز حل مي شود و با اين حال مشكل كم آبي نيز به آن اضافه شده و براي مسئولان اين موضوع پيچيده شده است چرا كه از طرفي آب تحويلي به آن محدود مي شود واز طرفي توليدات آن نيز بايد تداوم داشته باشد و كاركنانش به فعاليت بپردازند و حقوق آنها نيز تامين شود.

وي با اشاره به آيات الهي ، اظهار داشت : طبق آيات قرآن كريم بعد از هر سختي و شدت ،  آساني و آسايش همراه مي شود و در مورد خشكسالي و كم آبي نيز بايد اميدوار باشيم که به ياري و خواست خداوند اين مشكل برطرف خواهد شد .

حضرت آيت ا...العظمي مظاهري در ادامه سخنان خود يادآور شد : همه مسئولين استان در مراجعات اخير خود با من از سختي امسال و كمبود آب سخن مي گويند و من هم به آنها اميد مي دهم كه باياري خدا وتدبيرهاي لازم انشاا... سال خوبي خواهيم داشت و طبق تجربه 40 سال اخير مشكل كم آبي مرتفع خواهد شد .من در مورد ذوب آهن نيز نگران هستم و همواره دعاگوي کارگران و مدیران این شرکت می باشم .

وي در پايان گفت :  من دعا مي كنم و همه شما نيز دعا كنيد كه در سال جاري باران رحمت الهي به حد كفايت و به حد لازم ببارد و جامعه ، دولت ،؛كشاورزان وصنايع ما را از مخاطرات موجود نجات دهد .

 


 

ارسال دیدگاه شما