• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
  • اِلخَميس ١٦ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 25 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 105491 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۲/۱۸ - 14:36
  ميزباني  بانک اقتصادنوين از شرکت کنندگان در نمايشگاه نفت و گاز، پالايش و پتروشيمي تهران

ميزباني بانک اقتصادنوين از شرکت کنندگان در نمايشگاه نفت و گاز، پالايش و پتروشيمي تهران

بانکداران شرکتي بانک اقتصادنوين و مشاوران شرکت بيمه نوين افتخار دارند ميزبان شرکت کنندگان در غرفه بانک - بيمه باشند

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین: بانکداري شرکتي بانک اقتصادنوين و شرکت بيمه نوين ميزبان شرکت‌ها و فعالان اقتصادي در بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي نفت و گاز، پالايش و پتروشيمي تهران در سالن شماره 38 A غرفه 1952 مي‌باشند. به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، نمايشگاه بين‌المللي نفت و گاز و پتروشيمي تهران از روز يک‌شنبه 16 لغايت 19 ارديبهشت ماه ،در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران در فضايي به وسعت حدود 80 هزار متر مربع با حضور بيش از 4 هزار شرکت داخلي و خارجي از 38 کشور جهان برگزار مي‌گردد که اين نمايشگاه به لحاظ وسعت و تعداد شرکت کنندگان، نخستين نمايشگاه در سطح خاورميانه و پنجمين نمايشگاه در سطح جهان به شمار مي‌رود.

بانکداري شرکتي بانک اقتصاد‌نوين به عنوان اولين تجربه موفق اين شيوه نوين، با ايجاد دپارتمان تخصصي در دفتر ميرداماد آماده است انواع خدمات مالي و بانکي مورد نياز شرکت‌هاي فعال در صنعت نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي در بخش داخلي و بين‌المللي را در کوتاه‌ترين زمان ممکن و کيفيت مورد انتظار مشتريان از طريق مديران حساب متخصص و مجرب ارايه نمايد. در همين راستا با عنايت به اهميت و ضرورت ارايه خدمات بيمه‌اي ويژه فعالان اين بخش، شرکت بيمه نوين نيز با هماهنگي و همکاري کامل حوزه بانکداري شرکتي آماده ارايه خدمات نوين و رقابتي به مشتريان مي‌باشد.
بانکداران شرکتي بانک اقتصادنوين و مشاوران شرکت بيمه نوين افتخار دارند ميزبان شرکت کنندگان در غرفه بانک - بيمه باشند تا در اين فرصت گردهمايي، به بحث و تبادل نظر در خصوص نيازها و درخواست‌ها و نحوه ارايه راهکارهاي لازم در قالب محصولات و خدمات سفارشي بپردازند.
    
        

 

ارسال دیدگاه شما