• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
  • اِلأَربِعا ١٥ شوال ١٤٤٥
  • Wednesday 24 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 105702 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۳/۷ - 15:02
چاپ ٣٦٥ عنوان کتاب توسط انتشارات علمی و فرهنگی

چاپ ٣٦٥ عنوان کتاب توسط انتشارات علمی و فرهنگی

شرکت انتشارات علمی و فرهنگی (وابسته به سازمان تامین اجتماعی) در سال گذشته ٣٦٥ عنوان کتاب، به تعبیری روزانه یک کتاب، در حوزه کودک و بزرگسال به چاپ رسانده است.

به گزارش افتاب صبح و به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، از این تعداد کتاب، ٩٠ عنوان در حوزه کودک، ١١٠ عنوان چاپ اول و مابقی تجدید چاپ بوده است.

براین اساس، شرکت انتشارات علمی و فرهنگی در حوزه های مختلف از جمله؛ فلسفه، تاریخ، علوم اجتماعی، ارتباطات، دین، سینما، هنر، مدیریت، روانشناسی و ادبیات، کتاب تولید و چاپ می کند.

همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون، ١٢٠ عنوان کتاب چاپ شده، ٢٥٠ عنوان کتاب کودک در جریان چاپ و ٦٥ عنوان کتاب در حال چاپ توسط این انتشارات در جریان است. ١٥٠ عنوان کتاب بزرگسال نیز در دست چاپ و٢٣٠ عنوان تا پایان سال، در دستور کار چاپ است.

گفتنی است، تولید ١٠دست گفتار در حوزه سینما و جامعه شناسی، ترجمه ٣٠ کتاب انیمیشن به زبان فارسی و انگلیسی، برگزاری جشنواره بوی خاک، تجدید چاپ کتاب ١٥جلدی سیری در هنر ایران، برگزاری دوره های نشان دهخدا، تولید حدود ١٥ پرتره از شخصیت های فرهنگی و هنری، چاپ بالغ بر ٢٠ عنوان کتاب در حوزه سینما و راه اندازی استودیو انیمیشن و داستان مصور(کمیک استریپ)، از جمله مهمترین فعالیت های شرکت انتشارات علمی و فرهنگی در سال گذشته بوده است.

لازم به ذکراست تمامی کتاب‌های چاپ شده شرکت انتشارات علمی و فرهنگی در سال ٩٦، به انضمام معدود کتاب هایی که در سال جدید به چاپ رسیده است، در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال عرضه شد.

ارسال دیدگاه شما