• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ١٧ شوال ١٤٤٥
  • Friday 26 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 106099 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۴/۲ - 15:03
 تعهد مدیرعامل و هیئت مدیره در جهت رسیدگی به امور کارکنان
در نشست انجمن صنفی کارگران شرکت مخابرات ایران مطرح شد:

تعهد مدیرعامل و هیئت مدیره در جهت رسیدگی به امور کارکنان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشستی با انجمن صنفی کارگران با تاکید بر توجه سهامداران و هیات مدیره به مقوله نیروی انسانی شرکت اظهار داشت: رسیدگی به امور کارکنان و حرکت برای تامین خواسته های آنان ، از اولویت های شرکت مخابرات ایران است.

 

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در دیدار انجمن صنفی کارگران با مدیرعامل، که با حضور تعدادی از اعضای هیئت مدیره ، برخی از مدیران ارشد و جمعی از بازنشستگان شرکت برگزار شد ؛ مهندس سید مجید صدری با تاکید بر توجه هیئت مدیره به بازنشستگان شرکت ، اظهار داشت:« فاز اول طرح بازنشستگی متقاضیان اسفند ماه سال ۱۳۹۶ در حال اجراست و در تلاشیم تا با تامین منابع مالی لازم، به امور کارکنان رسیدگی شده و خواسته های نیروی انسانی برآورده شود.»

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تاکید کرد :« این توجه و رسیدگی به امور کارکنان می بایست در سراسرکشور و درسطح مناطق مخابراتی نیز اجرا شود و مدیران مناطق موظف به پیگیری و رسیدگی به امور کارکنان هستند.

مهندس فرقانی، معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران نیز در این نشست بر ضرورت رسیدگی به خواسته های نیروی انسانی در شرکت تاکید کرد و گفت:« نیروی انسانی بخشی از مشتریان یک بنگاه اقتصادی به شمار می رود که رضایتمندی او، در افزایش بهره وری، سودآوری و ارتقای برند شرکت نقش اساسی و انکار ناپذیری دارد.»

 

ارسال دیدگاه شما