• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 106317 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۶/۲۷ - 11:27
همدان به دنبال خرید امتیاز شرکت هواپیمایی قشم ایر
اسداله ربانی‌مهر خبر داد:

همدان به دنبال خرید امتیاز شرکت هواپیمایی قشم ایر

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: خرید امتیاز شرکت هواپیمایی قشم ایر برای همدان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، اسداله ربانی‌مهر اظهار کرد: در جلسه‌ای استاندار همدان، حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، شهردار همدان، مدیرعامل شرکتی سیاحتی علیصدر و مدیر فرودگاه همدان با مدیرعامل و معاونان شرکت هواپیمایی قشم ایر، موضوع انجام پروازهای همدان و مشهد و خرید امتیاز این شرکت برای همدان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نهایت موضوع پروازها توافق و همچنین تصمیم نهایی خرید امتیاز این شرکت برای همدان به جلسه بعدی موکول شد.

وی ادامه داد: خرید امتیاز این شرکت چند ماه است که توسط مدیران استان مطرح و در حال پیگیری بوده و در صورت نهایی شدن اقدام خوبی در جهت توسعه گردشگری استان و فعال کردن فرودگاه همدان است .

ربانی‌مهر با تأکید بر اینکه با توجه به برنامه‌های رویداد «همدان 2018» و میزبانی همدان از اجلاس جهانی گردشگری نیاز است که فرودگاه همدان فعال باشد، یادآور شد: در صورت نهایی شدن امتیاز خرید این شرکت توسط همدان شاهد جهش اساسی در جهت توسعه گردشگری همدان خواهیم بود و در نهایت پروازهای این فرودگاه فعال خواهد شد.

وی ادامه داد: پروازهای فرودگاه همدان همیشه به علت نبود اسپانسر و حمایت‌های بخش خصوصی مشکل داشت که با پیگیری مدیران استان و نهایی شدن خرید امتیاز این شرکت، همه پروازها با مدیریت و حمایت این شرکت انجام خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان خاطرنشان کرد: در گذشته حتی پرواز زائران همدان از فرودگاه‌های همسایه انجام می‌شد اما امروز شاهد هستیم علاوه بر اینکه همه این پروازها از همدان انجام می‌شود، بسیاری از زائران غرب کشور از فرودگاه همدان استفاده می‌کنند .

وی عنوان کرد: با پیگیری مدیریت ارشد استان و نمایندگان مجلس و همکاری شهرداری همدان و شرکت سیاحتی علیصدر که به صورت جدی پیگیر این موضوع هستند، انتظارمی‌رود در روزهای آینده شاهد خبرهای خوبی در این زمینه باشیم .

ارسال دیدگاه شما