• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
  • اِلأَربِعا ٨ شوال ١٤٤٥
  • Wednesday 17 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 106335 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۷/۳ - 12:37
آغاز مسابقات فوتبال جام شهدا در موسسه فرهنگی و ورزشی پیام

آغاز مسابقات فوتبال جام شهدا در موسسه فرهنگی و ورزشی پیام

سوت بازی افتتاحیه این دوره از مسابقات نیز بین تیم های مخابرات منطقه تهران و امور مشتریان مخابرات ایران زده شد.

مراسم افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدا عصر روز دوشنبه با حضور 10 تیم ورزشی از سازمان های تنظیم مقررات، مخابرات منطقه تهران، وزارت ارتباطات، سازمان فضایی، امور مشتریان مخابرات ایران، ارتباطات زیرساخت، معاونت امور مالی مخابرات ایران، همراه اول، خدمات هوایی و مرکز تحقیقات در زمین چمن ورزشگاه اینانلو برگزار شد.

به گزارش آفتاب صبح، مهندس عباسی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه پیام ضمن خیرمقدم به مدعوین و ورزشکاران با گرامی داشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: این سری از مسابقات با افزایش دو تیم نسبت به سال گذشته و با حضور 240 ورزشکار برگزار می گردد.

وی در ادامه افزود: به جهت بالا بردن سطح کیفی، داورانی که این مسابقات را سوت می زنند مورد تایید فدراسیون فوتبال می باشند تا مسابقات حاشیه ی کمتری را در برداشته باشد.

به گزارش روابط عمومی موسسه پیام، اجرای مراسم تشریفات نظامی توسط گروه مارش، احترام نمادین ورزشکاران با اهدای شاخه گل به تمثال مبارک شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهیدان داود علییاری، و علی رضا لو از ویژه برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است آقایان نوری مشاور وزیر در امور ایثارگران، دکتر بیگ پور رئیس پدافند غیرعامل، قلیان دبیر شورای فرهنگی وزارت ارتباطات، مهندس خسروی نائب رئیس هیات مدیره و مهندس وصلی عضو هیئات مدیره موسسه پیام از میهمانان ویژه این مراسم بودند.

سوت بازی افتتاحیه این دوره از مسابقات نیز بین تیم های مخابرات منطقه تهران و امور مشتریان مخابرات ایران زده شد.

ارسال دیدگاه شما