• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 114 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۳/۳۱ - 14:46
روزنامه قانون توقیف شد/خبرسازی ناشیانه خبرگزاری فارس!+عکس
با شکایت سازمان اطلاعات سپاه

روزنامه قانون توقیف شد/خبرسازی ناشیانه خبرگزاری فارس!+عکس

روزنامه قانون در شرایطی با شکایت سازمان اطلاعات سپاه و دستور دادستانی تهران توقیف شده است که خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران در اقدامی ناشیانه توقیف این روزنامه را در ادامه توقیف رسانه‌های منتقد دولت خوانده است!

بدنبال شکایت سازمان اطلاعات سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ، روزنامه « قانون» از سوی دادستانی توقیف شد.

به گزارش آفتاب صبح، خبرگزاری ایلنا در خبری نوشت: به دنبال شکایت سازمان اطلاعات سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، روزنامه «قانون» از سوی دادستانی توقیف شد.

در نامه توقیف روزنامه قانون آمده است که نظر به اعلام جرم سازمان اطلاعات سپاه و معاونت حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه روزنامه قانون دایر بر افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، مستندا به بند ۵ اصل ۱۵۶ قانون اساسی در راستای وظایف قوه قضائیه در پیشگیری از وقوع از جرم و در راستای ماده ۱۱۴ آئین دادرسی کیفری، روزنامه قانون توقیف می‌باشد.

نکته جالب اما واکنش خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به توقیف قانون است. این خبرگزاری که به دفعات زیاد پیش از این روزنامه قانون را در مسیر جریان اصلاح طلبی خوانده و آن را همسوی دولت عنوان می‌کرد، در چرخشی عجیب این روزنامه را منتقد دولت معرفی کرده و توقیف آن را هم ردیف با سایت جهان نیوز به توقیف سریالی رسانه های منتقد دولت ربط داده است.

روزنامه قانون از جمله رسانه های نزدیک به جریان اصلاح طلبی است و همواره از جمله حامیان دولت تدبیر و امید بوده است.

 

ارسال دیدگاه شما