• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
  • اِثَّلاثا ٧ شوال ١٤٤٥
  • Tuesday 16 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 116639 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۱۲/۵ - 13:17
 پایتخت انرژی، مقصد بیست‌ویکمین سفر استانی مدیرعامل بیمه کوثر

پایتخت انرژی، مقصد بیست‌ویکمین سفر استانی مدیرعامل بیمه کوثر

انعقاد قرارداد با مجتمع‌های پتروشیمی، نیروگاه‌های اتمی، پروژه‌های منطقه اقتصادی عسلویه و حمایت از صیادان استان ازجمله اقدامات شرکت به‌منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

مدیرعامل بیمه کوثر در معیت جانشین مدیرعامل ساتا، اعضای هیات‌مدیره، معاونان و جمعی از مدیران از سرپرستی استان بوشهر بازدید کرد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت ضمن گفت‌‌وگو با کارکنان سرپرستی بوشهر و تقدیر و تشکر از زحمات آنان، گفت: این سرپرستی از لحاظ عملکرد رتبه یک را در بین سرپرستی‌های شرکت و رتبه پنجم را در بین شرکت‌های بیمه در استان کسب کرده است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی خاطرنشان‌کرد: استان بوشهر با 1/44درصد از جمعیت کشور توانسته است، 4/3درصد تولید ناخالص داخلی، 1/1درصد بازار صنعت بیمه، 3/2میلیون ریال حق‌بیمه سرانه و 0/6درصد ضریب نفوذ بیمه را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه در این استان پتانسیل‌های زیادی وجود دارد، تصریح‌کرد: با توجه به ظرفیت استان این سرپرستی دارای رتبه دوم در تولید حق‌‌بیمه رشته مهندسی است.

مدیرعامل بیمه کوثر گفت: انعقاد قرارداد با مجتمع‌های پتروشیمی، نیروگاه‌های اتمی، پروژه‌های منطقه اقتصادی عسلویه و حمایت از صیادان استان ازجمله اقدامات شرکت به‌منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه نگاه ما به نمایندگان به مانند کارکنان شرکت است، افزود: در سال‌جاری شفافیت و پرداخت به‌موقع کارمزدها که از انتظارهای نمایندگان بود صورت گرفته است و امیدوارم در سال آینده دغدغه‌های دیگر آنان برطرف شود.

وی با تاکید بر این موضوع که برنامه‌محوری، افزایش جذب پرتفو و دارایی‌ها و املاک شرکت و سرمایه‌گذاری در بورس، کسب سطح توانگری یک و رتبه77 در بین 100شرکت برتر از شاخص‌های حیاتی شرکت است، افزود: آشنایی کارکنان با کسب‌وکار هوشمند از طریق آموزش و تعامل با یکدیگر و حق و حقوق خود و نیز افزایش تعامل و همکاری میان واحدهای مختلف موجب پیشرفت شرکت می‌شود.

ارسال دیدگاه شما