• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 116803 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۳/۷ - 12:55
 بازدید از مکان‌های خسارت‌دیده بدون مراجعه بیمه‌شده

بازدید از مکان‌های خسارت‌دیده بدون مراجعه بیمه‌شده

مدیران و کارشناسان شرکت بیمه کوثر با داشتن بانک اطلاعاتی جامع از بیمه‌شدگان توانستند بدون مراجعه بیمه‌شده به سرپرستی‌ها از مکان‌های خسارت‌دیده در حادثه سیل اخیر بازدید کنند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، سرپرست معاونت فنی شرکت در هم‌اندیشی "سیل" که با حضور مدیران سرپرستی استان‌های حادثه‌خیز برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: با تجزیه و تحلیل حوادث گذشته و پیش‌رو دستیابی به راهکارهایی برای پیشگیری و کاهش آثار پیشامدها و نیز بهبود خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان تحقق می‌یابد.

فرهاد اعلمی‌فر با بیان اینکه این هم‌اندیشی با هدف بهبود خدمت‌رسانی با حداکثر دقت و سرعت برپا شد، افزود: یکسان‌سازی فرایند اجرای عملیات در سراسر کشور موجب افزایش رضایت و اعتماد مشتریان به شرکت شد.

وی با اشاره به اینکه ما باید تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کنیم، خاطرنشان‌کرد: کارشناسان شرکت‌های بیمه با شناسایی ریسک‌ کسب‌وکارهای مختلف و افزایش آگاهی کارفرمایان بازارهای جدید را خلق خواهد کرد.

سرپرست معاونت فنی بیمه کوثر نقش مدیران سرپرستی در شرایط بحرانی را موثر دانست و گفت: رسیدگی سریع و پرداخت خسارت در بازه زمانی کمتر نسبت به سایر شرکت‌های بیمه، حداقل تعداد پرونده‌های اعتراضی با توجه به حجم پرونده‌ها، همبستگی و انسجام بین مدیران و کارشناسان ستاد و سرپرستی‌ها در زمان بحران، تعامل سازنده با بیمه‌گذاران عمده در خصوص پرداخت خسارت‌ها، استفاده از ظرفیت‌های خارج از شرکت برای امور ارزیابی خسارت و همچنین ثبت حواله‌های خسارت و ارسال کمک‌های انسان دوستانه از سوی شرکت برای حادثه‌دیدگان از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در بحران‌های اخیر بوده است.

ارسال دیدگاه شما