• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
  • اِلخَميس ٩ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 18 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 116832 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۳/۲۰ - 13:50
کواکبیان: ایران هرگز متقاضی میانجی‌گری نخست وزیر ژاپن نیست

کواکبیان: ایران هرگز متقاضی میانجی‌گری نخست وزیر ژاپن نیست

متاسفانه در برخی رسانه‌ها به گونه‌ای فضاسازی شده که گویا ایران تقاضای گفت‌وگو با نخست‌وزیر ژاپن را داشته و ایران در پی میانجی‌گری آبه است در حالی که هرگز این طور نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برخی رسانه‌ها به گونه‌ای فضاسازی می‌کنند که گویا ایران تقاضای گفت‌وگو با نخست‌وزیر ژاپن را داشته و ایران در پی میانجی‌گری آبه است در حالی که هرگز این طور نیست.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از ایسنا، مصطفی کواکبیان در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس، گفت: از سخنگوی دولت می‌خواهم به برخی القائاتی که می‌شود پاسخ دهد. مثلا در برخی رسانه‌ها القاء می‌شود که پذیرش استعفای وزیر آموزش و پرورش به معنای بی‌اعتنایی به خواسته‌های فرهنگیان است. این مسئله را توضیح دهید.

وی تاکید کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان و سایر مطالبات فرهنگیان باید به موقع اجرا شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، متقاضی گفت‌وگو با ایران را نخست‌وزیر ژاپن اعلام کرد و گفت: متاسفانه در برخی رسانه‌ها به گونه‌ای فضاسازی شده که گویا ایران تقاضای گفت‌وگو با نخست‌وزیر ژاپن را داشته و ایران در پی میانجی‌گری آبه است در حالی که هرگز این طور نیست. سخنگوی دولت باید درباره این مسئله نیز اطلاع‌رسانی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری به وزیر نفت، گفت: وزارت نفت حق شهرداری تهران بابت بهینه‌سازی مصرف سوخت را پرداخت نکرده است. اگر پرداخت شود مشکل حمل و نقل که مشکل اصلی مردم تهران است، حل می‌شود.

ارسال دیدگاه شما