• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ١٧ شوال ١٤٤٥
  • Friday 26 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127082 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۹/۲۵ - 14:07
نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری ارتباط مستقیم میان صنعت و صنعتگران است
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی؛

نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری ارتباط مستقیم میان صنعت و صنعتگران است

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی گفت: نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری ارتباط مستقیم میان صنعت و صنعتگران و سازندگی داخلی است.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس مهران مکوندی روز دوشنبه (25 آذرماه) در بازدید از یازدهمین و هفدهمین نمایشگاه مشترک ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان در اهواز افزود: این رویداد مهم اقتصادی فرصت مغتنمی برای شرکت های زیر مجموعه صنعت نفت و سازندگان و تامین کنندگان قطعات و تجهیزات است تا از نزدیک در زمینه های همکاری رایزنی و تبادل نظر نمایند.

وی اظهار کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه استکبار علیه کشورمان برگزاری این نمایشگاه بهترین فرصت را فراهم می آورد تا سازندگان بخش خصوصی از نزدیک در جریان نیازهای شرکت ها قرار گرفته و توانمندی های خود را ارایه دهند.

مکوندی با اشاره به اینکه شرکت ملی حفاری ایران علاوه بر حضور فعال در نمایشگاه های تخصصی خاصه در موضوع ساخت، گفت: این شرکت از طریق امکانات ارتباطی نیز به طور مستقیم با شرکت و مجموعه های فعال در عرصه ساخت قطعات و تجهیزات در رابطه می باشد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی که مسئولیت کمیته عالی تحّول سامانه های اطلاعات مدیریت شرکت را نیز بر عهده دارد، افزود: یکپارچه سازی و همگام سازی اطلاعات مدیریت گامی نوین در تحقق اهداف کلان سازمان است.

وی اظهار کرد: سامانه های  اطلاعاتي در سازمان ‌هاي کارآمد نقشي فراتر از تسهيل ارتباطات و اتوماسيون اداري برعهده دارند و اين سيستم‌ها در شرايط مناسب توانسته اند بازوي سازمان براي تحقق راهبردها و اهداف سازمانی باشند.

مکوندی یکی از شاخصه های مهم بلوغ سازمانی را تغییر نگرش بکارگیری ابزار  ) IT(IT tools به سیستم IT محور دانست و گفت:  این سامانه  با ارایه ایده های نو  سازمان‌ را در مسير توسعه جهت داده  و آمادگي لازم براي برنامه ريزي راهبردي و انتقال اطلاعات يکپارچه را رقم می زند.

معاون مدیر عامل و رئیس کمیته عالی تحّول سامانه های اطلاعات مدیریت شرکت ملی حفاری ایران  با اشاره به اهداف این کمیته در ارتقاء فرهنگ سازمانی، امنیت اطلاعات، بروز رسانی سامانه های موجود و بلوغ سازمانی در حوزه فناوری اطلاعات، افزود: اهمیت و گسترش روز افزون سامانه های اطلاعات مدیریت و نیاز به یکپارچه سازی و همگام سازی این حوزه با فناوری های روز از دلایل تشکیل این کمیته تخصصی است.

وی اظهار کرد: این کمیته در نظر دارد سامانه جامعه مدیریت را به عنوان یک داشبورد اطلاعاتی جهت انتقال اطلاعات لحظه ای از فعالیت های ستادی، فنی و عملیاتی به مدیریت ارشد سازمان طراحی نماید که باعث ترقی فرهنگ سازمانی در راستای بکارگیری سیستم های مکانیزه می گردد.

مکوندی ایجاد سامانه های جدید در بخش های کلیدی شرکت و به روزرسانی و ارتقاء سامانه های موجود در قسمت های مختلف ( مکاتبات اداری، حقوق و دستمزد، مالی، فرم های الکترونیکی، سامانه Mis Drill و ... ) را لازمه سامانه جامعه اطلاعات مدیریت عنوان کرد و  گفت: این سامانه اطلاعات مورد نیاز خود را از سامانه های پیش گفته دریافت و پس از بررسی در یک سیستم جامعه با توجه به نیاز اطلاعاتی مدیریت ها در اختیار مدیران قرار می دهد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی و رئیس کمیته عالی تحول سامانه های اطلاعات مدیریت شرکت با بیان اینکه هسته کسب و کار این شرکت انجام عملیات حفاری و خدمات فنی یکپارچه جانبی است، گفت: در این راستا پس از نشست های متعدد با مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت و فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین با تمرکز بر سامانه Mis tech  و Mis Drill ، طراحی و برنامه نویسی سامانه جدید جامعه و  متمرکز در دست اجرا می باشد.

وی در خصوص روند کاری این کمیته توضیح داد: با بررسی های صورت گرفته در نشست های این کمیته تجهیز نمودن نرم افزار های مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات به انواع دانش در حوزه های مختلف IT مانند مدیریت ریسک، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و .... در دستور کار قرار گرفته است.

 

ارسال دیدگاه شما