• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
  • اِثَّلاثا ٧ شوال ١٤٤٥
  • Tuesday 16 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127093 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۱۰/۳ - 10:54
اهميت ارتباط كارآفرينان با فرصت هاي كسب و كار زنجيره اي منطقه اي
مديرعامل بانك صنعت و معدن:

اهميت ارتباط كارآفرينان با فرصت هاي كسب و كار زنجيره اي منطقه اي

دكتر حسين مهري مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت: تجربه نشان داده است كه كسب و كارهاي زنجيره اي در ايجاد اشتغال و رونق توليد در شرايط كنوني اقتصاد نقش مؤثري دارند و اين مسأله اهميت ارتباط كارآفرينان با فرصت هاي پيش رو را دوچندان مي سازد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، وي در نشست تخصصي توسعه سرمایه گذاری در استان مازندران كه با حضور استاندار مازندران، كارآفرينان، اساتيد دانشگاه و رئيس شبكه آموزش سيماي جمهوري اسلامي ايران روز سي ام آذرماه در بانک صنعت و معدن برگزار شد، ضمن بيان اين مطلب افزود: كارآفرينان علاوه بر رونق توليد و اشتغال به دنبال هدف بزرگتري با عنوان كارآفريني اجتماعي و انجام رسالت اجتماعي هستند و اين مقوله را بر وظيفه تخصصي خود مقدم مي دانند.
دكتر مهري بيان داشت: بانك صنعت و معدن نيز به دنبال انجام مسؤليت هاي اجتماعي خود در شرايط فعلي اقتصادي كشور است و تلاش مي كند از تمام ظرفيت هاي موجود خود به منظور ايجاد اشتغال و رونق توليد استفاده كند.
مديرعامل بانك صنعت و معدن خاطر نشان كرد: نقش صدا و سيما هم در اين برهه زماني از اهميت خاصي برخوردار است و حضور رييس شبكه آموزش صدا و سيما در جمع كارآفرينان مي تواند در فرهنگ سازي ، مهارت آموزي و تقويت ارتباط صنعت، دانشگاه و مسؤلان كشور اثرگذار باشد.
حسین زادگان استاندار مازندران نيز اظهار امیدواری کرد که با توجه به فرصت های بسیار مطلوب سرمایه گذاری از جمله صنایع سنگین نظیر پتروشیمی، فولاد و صنایع تبدیلی و حوزه های مرتبط با مزیت های استان، حضور سرمایه گذاران موجب رونق اقتصادی بیش از پیش مازندران شود.
وي بر قابلیت ها و ظرفیت های کم بدیل مازندران، فرصت های مطلوب سرمایه گذاری، برخورداری اين استان از زیرساخت های مناسب و همسایگی با بازارهای دریای خزر تأكيد كرده و اکثریت صاحبان صنایع و مدیران ارشد هولدینگ های سرمایه گذاری حاضر در جلسه برای رونق تولید در بخش های مختلف مازندران اعلام آمادگی كردند.
در ادامه كارآفرينان به بيان نقطه نظرات، پيشنهادات و انتظارات خود پرداختند و تصميمات لازم در خصوص نحوه تعامل و ايجاد هم افزايي بيشتر اتخاذ گرديد.
گفتني است اين دومين جلسه اي بود كه در قالب شوراي مشورتي بخش خصوصي، دولتي و دانشگاهي برگزار گرديد؛ جلسه نخست با حضور استاندار خراسان رضوي و مديران بخش اقتصادي اين استان در بانك صنعت و معدن برگزار شده بود.

ارسال دیدگاه شما