• ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۹ فروردين
  • اِثَّلاثا ١٣ شعبان ١٤٤١
  • Tuesday 7 Apr 2020
بیمه کوثر
بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی نشر حکمت کلمه
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127097 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۱۰/۹ - 13:52
در آبان ماه صورت گرفت اینترنت، بیشترین شکایات مردمی در سامانه «سپاس»

در آبان ماه صورت گرفت اینترنت، بیشترین شکایات مردمی در سامانه «سپاس»

طبق گزارش‌های ماهانه سامانه سپاس (سامانه ۱۹۵) سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری)، بیشترین شکایات مردمی ثبت‌شده در آبان ماه مربوط به اینترنت بوده است.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران: مشترکان می‌توانند از طریق مرکز تماس یا سایت، به شکایت در سامانه سپاس(سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی) اقدام کنند و حوزه‌های کاری آن نیز شامل اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان و سرویس ارزش افزوده می‌شود.

نتیجه این گزارش نشان می دهد که تعداد شکایات ثبتی آبان نسبت به مهر، ۵.۸ درصد افزایش و نسبت به شهریورماه تغییر چندانی نداشته است. در آبان از طریق درگاه مرکز تماس (۱۹۵)، ۵۴۹۹ شکایات ثبت‌ شده که ۵۶.۷ درصد کل شکایات ثبتی در این ماه را تشکیل می‌دهد.

از مجموع ۹۶۹۵ شکایت ثبت‌شده، بیشترین شکایت ثبتی مشترکین در آبان ماه مربوط‌ به حوزه اینترنت بوده که ۴۵.۲ درصد کل آمار شکایات را به خود اختصاص داده است. کمترین شکایات نیز مربوط به حوزه دفاتر پیشخوان بوده است. نکته قابل توجه افزایش چشمگیر شکایات حوزه تلفن همراه در آبان و مهرنسبت به شهریور بوده که بیشترین موارد افزایشی مربوط به شکایات حوزه رومینگ ملی و بین‌الملل است.

شکایات مربوط به اینترنت، تلفن ثابت و سرویس ارزش افزوده در ماه آبان نیز نسبت به مهرماه ۹۸ افزایش داشته اما شکایات مربوط به خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان نسبت به ماه مهر با کاهش همراه بوده است.

 

ارسال دیدگاه شما