• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127114 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - 12:43
بیستمین شماره نشریه الکترونیکی ارتباط ایران زمین منتشر شد

بیستمین شماره نشریه الکترونیکی ارتباط ایران زمین منتشر شد

پرونده این شماره نشریه به بررسی تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر جذب و وفادارسازی مشتریان می پردازد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: در دنیای کسب‌وکار امروزی، مشتریان به دنبال خدمات عالی با بهترین کیفیت و در مقابل بانک‌ها و مؤسسات مالی به دنبال کسب سود بیشتر و کاهش هزینه‌ها هستند. این دو رویکرد در ظاهر دارای تضاد؛ اما هم‌زاد یکدیگرند و بانک‌ها باید به هردوی این‌ها توجه لازم را داشته باشند؛ بنابراین، شاید مهم‌ترین چالش برای بانک‌ها و مؤسسات مالی، ایجاد تعادل هم‌زمان میان این دو باشد. با مدیریت تجربه مشتری، بانک‌ها نه‌تنها به رضایت حداکثری مشتریان دست می‌یابند؛ بلکه می‌توانند افزایش سود و حداقل هزینه‌ها را نیز برای خود فراهم آورند.

در این شماره از نشریه می خوانیم:

    مطلب سیدمحمد حسین استاد سردبیر نشریه در خصوص شیوه خدمت روابط عمومی دیجیتال به بانکداری دیجیتال
    پورسعید: مهم ترین دغدغه بانک ها، ارتقای امنیت حساب های مشتریان است
    معاون عملیات بانکی: نقش کلیدی بانک ها در نهادینه سازی مسئوولیت اجتماعی در جامعه
    معاون فناوری اطلاعات: رمز کارت های بانکی یکبار مصرف می شود
    با عقد تفاهم نامه با اتحادیه بارفروشان تهران عملیاتی شد؛ گام بلند بانک ایران زمین در زمینه تولید، اشتغال، صادرات و واردات
    قائم مقام بانک درمراسم عقد تفاهم نامه با اتحادیه بارفروشان: به زودی جزو پنج بانک خصوصی برتر کشور خواهیم بود
    مدیر امور تحقیق و توسعه: ارتقای تجربه مشتری از طریق باشگاه مشتریان ایران زمین
    گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده
    مصاحبه با مدیران موفق
    ایران شناسی، سلامت، بانک های جهانی و ایران زمین در رسانه ها....

برای دریافت متن کامل شماره 20 نشریه ارتباط ایران زمین کلیک نمایید.....
فایلهای پیوست
    Ertebat Iran Zamin.pdf
 

ارسال دیدگاه شما