• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
  • اِثَّلاثا ٧ شوال ١٤٤٥
  • Tuesday 16 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127164 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۱۲/۲ - 15:45
بیمه کوثر مقام سوم فوتسال صنعت بیمه را کسب کرد
در مسابقات جام سردار شهید قاسم سلیمانی:

بیمه کوثر مقام سوم فوتسال صنعت بیمه را کسب کرد

تیم فوتسال بیمه کوثر در مسابقات فوتسال صنعت بیمه جام سردار شهید قاسم سلیمانی موفق به کسب مقام سوم شد .

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مسابقات فوتسال صنعت بیمه، بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی هم‌زمان با ایام دهه فجر و به میزبانی بیمه مرکزی و با حضور ۲۲ تیم از شرکت‌های بیمه در مجموعه ورزشی شهید مفتح برگزارشد.

بر اساس این گزارش، در مسابقات جام فوتسال صنعت بیمه که با حضور پرشور شرکت‌های بیمه برگزار شد، بیمه تعاون ، بیمه سرمد و بیمه کوثر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند و جام اخلاق این مسابقات نیز به تیم فوتسال بیمه مرکزی اهدا شد.

بر پایه این گزارش، در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور رییس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیران عامل شرکت‌های بیمه و مدیران ارشد بیمه مرکزی برگزار شد، رییس‌کل بیمه مرکزی با تاکید بر ضرورت گسترش فرهنگ ورزش در صنعت بیمه و اهمیت همگانی‌سازی ورزش تصریح کرد: جمعیت جوان صنعت بیمه که بخش اعظم فعالان این صنعت را تشکیل می دهند با تکیه بر دو اصل جوانی و شادابی می‌توانند تحول‌های بزرگی را رقم بزنند.

 غلامرضا سلیمانی اظهارکرد: ورزش و سلامتی از شاخص‌های رشد و توسعه اقتصادی محسوب می‌شود و موفقیت در امر خدمت‌رسانی نیز مستلزم شادابی اهالی صنعت بیمه است.

وی با ابراز خرسندی از برپایی رقابت‌های فوتسال در صنعت بیمه به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی، از ایشان به‌عنوان مجاهدی پویا و رزمنده‌ای تلاشگر یاد کرد و خواستار گسترش فعالیت‌های ورزشی در این صنعت شد.

شایان ذکر است تیم فوتسال بیمه کوثر با حضور در 7 مسابقه و با 17 گل زده موفق به دست‌یابی مقام سومی مسابقات فوتسال صنعت بیمه شد. در این مسابقات امیر جمالی، علیرضا عسگرزاده، میلاد بختیاری، مسعود طاهری، رامین اعرابیان، مجتبی بخشی، نوید دیاله‌آبادی، جواد خوش‌قدم، سیدابراهیم سیدصالحی و محمدحسین بصیرت‌فر بازیکنان و فرهاد اکبر به‌عنوان مربی و ابوالفضل شهابی نیز به‌عنوان سرپرست، تیم فوتسال بیمه کوثر را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه شما