• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
  • اِلخَميس ٩ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 18 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127191 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - 15:07
سامانه جدید صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی راه‌اندازی شد

سامانه جدید صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی راه‌اندازی شد

مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات از راه‌اندازی سامانه جدید صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی خبر داد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران: مهرداد ویسی با تاکید بر تسریع در صدور و تجدید پروانه‌ها گفت: به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، سامانه جدید صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستایی از ابتدای اسفند سال جاری راه‌اندازی و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه، ضمن کاهش سفرهای شهری و بین شهری، متقاضیان بدون نیاز به مراجعه حضوری مکرر و یا ارسال فیزیکی مدارک و مستندات می‌توانند به سامانه جدید به صورت الکترونیکی ثبت‌نام و مستندات خود را بارگزاری کنند و حضور متقاضی فقط در مرحله احراز هویت الزامی است.

تمامی دفاتری که پیش از ابلاغ مصوبه هیات وزیران در تاریخ بیست و پنجم آبان ۹۶ با عناوین مختلف از دستگاههای اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، مجوز فعالیت دریافت کرده و فعال بوده‌اند، در صورتی که تا پایان سال جاری درخواست خود را برای تبدیل به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و یا دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی به رگولاتوری ارائه کنند مشمول پرداخت حق امتیاز صدور پروانه نمی‌شوند.

ویسی تاکید کرد: معافیت پرداخت حق امتیاز صرفاً برای دفاتری است که تا پایان اسفند ۹۸ برای تبدیل به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و یا دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی اقدام می‌کنند و درخواستهائی که پس از این مهلت زمانی به رگولاتوری ارسال می‌شود به عنوان درخواست پروانه جدید تلقی شده و براساس ماده ۵ مصوبه ۳-۲۸۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره "اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی" مشمول پرداخت حق امتیاز صدور پروانه می‌شوند.

وی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای صدور یا تجدید پروانه دفاتر خود به پایگاه اینترنتی رگولاتوری به آدرس www.cra.ir بخش خدمات/صدور پروانه ارائه خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات/صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات/ورود به سامانه مراجعه کنند.

 

ارسال دیدگاه شما