• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127625 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۱۱/۱ - 21:01
حفاری و تكمیل 98 حلقه چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشكی و دریایی كشور
از سوی شرکت ملی حفاری ایران محقق شد:

حفاری و تكمیل 98 حلقه چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشكی و دریایی كشور

شرکت ملی حفاری ایران در 10 ماه سال جاری موفق به حفاری و تکمیل 98 حلقه چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، احمد تمدن سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت، گفت: از این چاه ها 24 حلقه توسعه ای توصیفی، سه حلقه اکتشافی و 71 حلقه تعمیری بوده است.

وی افزود: از مجموع چاه های تکمیلی 73 حلقه در وسعت عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 10 حلقه در شرکت نفت فلات قاره، 9 حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، 2 حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و 3 حلقه در پروژه های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری و برای بهره برداری تحویل شرکت های متقاضی گردید.

تمدن  اظهار کرد: در نتیجه هم افزایی و همکاری میان متخصصان ملی حفاری و شرکت های کارفرما، عملیات حفاری و تکمیل 15 حلقه چاه  257 روز زودتر از برنامه  پیش بینی شده به اتمام رسید که ارزش اقتصادی قابل توجهی دارد.

سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه متراژ حفاری چاه های پیش گفته از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه  امسال به متراژ 53 هزار و 363 متر ثبت شده است، گفت: هم اکنون 23 دستگاه حفاری خشکی ناوگان شرکت در حال جابجایی در موقعیت های عملیاتی قرار دارند.

 

ارسال دیدگاه شما