• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127651 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - 19:45
تکمیل زنجیره خدمت‌‌رسانی و رضایت ذی‌‌نفعان
مدیرعامل بیمه کوثر در مراسم افتتاح ساختمان جدید سرپرستی استان زنجان بیان کرد:

تکمیل زنجیره خدمت‌‌رسانی و رضایت ذی‌‌نفعان

زنجیره خدمت‌رسانی و رضایت ذی‌‌نفعان با توسعه خدمات و ارایه طرح‌‌های بیمه‌‌ای با بهره‌‌مندی از فن‌‌اوری‌‌های نوین تکمیل می‌‌شود.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل بیمه کوثر در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه کوثر در استان زنجان، ضمن بیان این مطلب، خاطرنشان‌کرد: رضایت ذی‌نفعان نه تنها یک الزام کسب‌وکار در هزاره سوم و عامل روابط پایدار، سوداور و توانمندساز است بلکه یک وظیفه شرعی است چرا که رضایت خداوند در رضایت ولی امر و رضایت ولی امر در رضایت خلق خداوند است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی از ترسیم رضایت مشتریان و ذی‌نفعان و نیز توانمندی در سند راهبردی بیمه کوثر خبرداد و گفت: توسعه زیرساخت‌های لازم برای توسعه خدمات با تغییر نرم‌افزار موجب ایجاد بسترهای ارتقای خدمت‌رسانی، منزلت و معیشت ذی‌نفعان شده است.

وی تفویض اختیار و عملیاتی شدن حکمرانی منطقه‌ای را از عوامل افزایش رضایت بیمه‌شدگان دانست و تصریح‌کرد: تفویض اختیار به مدیران سرپرستی و تشکیل شورای فنی باعث کسب رضایت بیمه‌شدگان به ویژه مشتریان وفادار شد.

مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه افزود: اجرای طرح‌های امام جواد(ع) و حلالیت از زیان‌دیدگان و مشتریان و تلاش مضاعف کارکنان در سراسر کشور، نارضایتی ذی‌نفعان را به حداقل ممکن کاهش داد.

ارسال دیدگاه شما