• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
  • اِلخَميس ٩ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 18 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 158 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۴/۱۲ - 12:11
ارائه چهار خدمت جدید به بازنشستگان در دفاتر پیشخوان
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری:

ارائه چهار خدمت جدید به بازنشستگان در دفاتر پیشخوان

مدیرکل دفتر برنامه ریزی صندوق بازنشستگی کشوری از ارائه 4 خدمت جدید از امروز به بازنشستگان دولت در دفاتر پیشخوان خبر داد.

بهروز انتظاری، در مصاحبه ای، صدور حکم بازنشستگی و فیش حقوقی، پاسخ به استعلامات و صدورکارت منزلت بازنشستگان را از مهمترین خدمات صندوق بازنشستگی برشمرد و گفت: از این پس این خدمات از طریق 16 هزار دفتر پیشخوان دولت به بازنشستگان ارائه می شود.
به گزارش آفتاب صبح و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، وی با بیان اینکه هزینه صدور فیش حقوقی و حکم بازنشستگی 1000 تومان است، هزینه استعلام 3000 تومان و هزینه صدور کارت منزلت را برای بازنشستگان دولت 4500 تومان دانست و تاکید کرد: برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده مالی، دفاتر پیشخوان دولت موظفند در قبال دریافت هرگونه هزینه ای، رسید تحویل بازنشستگان دهند.
انتظاری با اشاره به اینکه فرایند صدور کارت منزلت قبل از اجرای این طرح دو ماه طول می کشید، گفت: حداکثر زمانی که بازنشستگان باید در دفاتر پیشخوان دولت برای دریافت این 4 خدمت صندوق بازنشستگی از جمله کارت منزلت منتظر بمانند 10 دقیقه است.
وی دسترسی آسان تر به مراکز ارائه خدمات در سراسر کشور و کاهش رفت و آمد و صرفه جویی در وقت و انرژی بازنشستگان را از مهمترین اهداف پیش بینی شده در اجرای این طرح دانست.
انتظاری گفت: صندوق بازنشستگی کشوری در مرحله دوم قرار است 14 خدمت دیگر خود را از طریق دفاتر پیشخوان دولت به بازنشستگان تحت پوشش خود ارائه دهد.

ارسال دیدگاه شما