• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 189 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۴/۱۵ - 13:52
آزادی 245 زندانی در ایام عید سعید فطر با یاری بانک انصار
آزادی 245 زندانی در ایام عید سعید فطر

آزادی 245 زندانی در ایام عید سعید فطر با یاری بانک انصار

بانک انصار با آزادی 245 نفراز زندانیان معسر،یکی از اقدامات ارزنده خود در راستای مسئولیت های اجتماعی درماه مبارک رمضان را رقم زد .

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار،آقای یحیی فروتن با تبریک عیدسعید فطر به هموطنان عزیز به تشریح اقدامات گسترده بانک انصار در انجام مسئولیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از جمله : ساخت مدارس ، پرداخت وام های قرض الحسنه، حمایت از خانواده های زندانیان، کمک به موسسات خیریه وعام المنفعه و همراهی با ستاد بازسازی عتبات عالیات پرداخته وانجام مسئولیت های اجتماعی را زمینه ساز تعالی معنوی سازمان ها دانست.   

وی در ادامه گفت: رهایی زندانیان زمینه بازگشت به خانواده وجامعه را برای آنان فراهم و ازبروزمشکلات وتبعات منفی ناشی ازفقدان سرپرست،هزینه های اجتماعی  وناهنجاری های مربوط به آن جلوگیری می کند .

قائم مقام مدیرعامل بانک انصار درپایان گفت: مسئولیت‌اجتماعی، درعین‌حال بستر معنوی واعتمادآمیز تعاملات اجتماعی، تجاری و اقتصادی مردم و سازمان‌ها در چارچوبی اخلاقی و قانونی را فراهم  می‌کند که بدون وجود آن، تصور جامعه‌ای  انسانی و پیشرفته نه تنها ممکن نیست، بلکه فقدان آن، دلیلی آشکار برضعف‌های مدیریتی و نبودظرفیت‌های پیشرفت وتوسعه خواهدبود.   

ارسال دیدگاه شما