• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 20423 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۶/۱۵ - 13:10
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه
تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به خاک سوریه ؛

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه

تلویزیون المیادین از چهار حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مواضع ارتش سوریه در قنیطره خبر داد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از خبرگزاری صداوسیما  از دمشق، ستاد جنگ سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی به چند موضع ارتش سوریه در ارتفاعات موسوم به " تل الشعار" در حومه غربی شهر قنیطره و در مجاورت خط حایل با مناطق اشغالی جولان حمله کرد.

 

 این حمله دشمن صهیونیستی به مواضع ارتش سوریه ، خسارات جانی نداشته است. 
در این بیانیه آمده است ، حمله پهپاد دشمن صهیونیستی پس از آن صورت گرفت که منابع صهیونیستی مدعی شدند، موشکی از داخل خاک سوریه به اراضی اشغالی جولان شلیک شده است.
ستاد جنگ سوریه در بیانیه خود به جزییات بیشتری اشاره نکرد.
گرچه ستاد تبلیغات جنگ در سوریه یک منبع معتبر خبری به شمار می رود ولی به عنوان منبع رسمی تلقی نمی شود. منابع خبری رسمی وابسته به دولت سوریه هنور در قبال این اقدام جنگ افروزانه رژیم صهیونیستی موضعگیری نکرده اند.
گفتنی است، شهر قنیطره مرکز استانی به همین نام در منتهی الیه جنوب غرب سوریه و به فاصله 70 کیلومتری دمشق پایتخت واقع است.
دشمن صهیونیست این شهر را در جنگ ژوئن 1967میلادی اشغال کرد و درپی امضای توافق متارکه جنگ با دمشق در سال 1974 ، پس از عقب نشینی ، آن را با خاک یکسان کرد.
هم اکنون رژیم صهیونیستی بیشتر اراضی منطقه جولان را که شامل بلندیهای راهبری، منابع آب و اراضی حاصلخیر است، اشغال کرده و بر الحاق آن به محدوده رژیم صهیونیستی اسرائیل پافشاری می کند.

 ک فروند هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه منطقه « مشاتی حضر » در حومه القنیطره در سوریه را نزدیک مناطق مرزی با جولان اشغالی با راکت هدف قرار داد.

به نقل از خبرگزاری  اسپوتنیک ، یک منبع نظامی گفت: « این هواپیما یک گروه از ارتش سوریه را با سه راکت هدف قرار داد ولی هیچ تلفاتی به همراه نداشت.»
آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ارتش اسرائیل به حمله خمپاره ای که پیشتر روز یکشنبه به مرکز بلندی های جولان (اشغالی) صورت گرفت پاسخ داد.
اسراییل در بیانیه ای ارتش سوریه را مسئول حوادث در اراضی فلسطین اشغالی دانست و تاکید کرد با هرگونه تلاش برای مخدوش کردن حاکمیت و امنیت شهروندان اسراییلی هیچگونه رواداری صورت نخواهد گرفت.

ارسال دیدگاه شما