• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
  • اِلخَميس ١٦ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 25 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 20541 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۷/۱۳ - 12:17
گل گهر عنوان غرفه برتر Minex 2016 را كسب كرد

گل گهر عنوان غرفه برتر Minex 2016 را كسب كرد

غرفه شركت معدني و صنعتي گل گهر بدليل طراحي قابل توجه و همچنين رضايتمندي مراجعه كنندگان و بازديد كنندگان و شركت هاي مراجعه كننده و پاسخگويي به موقع و تخصصي كارشناسان شركت ، بعنوان غرفه برتر در اين نمايشگاه شناخته شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومي شركت معدني و صنعتي گل گهر عصر روز گذشته دوازدهم مهرماه و همزمان  با اختتاميه  پنجمين دوره  نمایشگاه معدن و صنایع معدنی ایران ( Minex 2016 ) غرفه شركت معدني و صنعتي گل گهر بعنوان غرفه برتر در اين نمايشگاه انتخاب شد.

بِنا به اعلام رييس ستاد برگزاري ماينكس 2016 در اين دوره از نمايشگاه ، غرفه شركت معدني و صنعتي گل گهر بدليل طراحي  قابل توجه و همچنين رضايتمندي مراجعه كنندگان و بازديد كنندگان و شركت هاي مراجعه كننده و پاسخگويي به موقع و تخصصي كارشناسان شركت ، بعنوان غرفه برتر در اين نمايشگاه شناخته شد.

به گزارش روابط عمومي وامور بين الملل شركت معدني و صنعتي گل گهر در اين نمايشگاه بزرگ كه از ١٠ الي ١٢ مهرماه در مصلي تهران برگزار شد،  عمده شركت هاي بزرگ معدني و صنعتي كشور حضور داشتند و غرفه شركت معدني و صنعتي گل گهر روزانه پذيراي جمع زيادي از بازديد كنندگان در اين نمايشگاه بود.
بِنا به اعلام اين خبر در اين غرفه كه به همت روابط عمومي شركت برپا شده بود ، جمعي از كارشناسان شركت در طول مدت برگزاري  اطلاعات مورد نياز بازديدكنندگان داخلي و خارجي در حوزه هاي مختلف را ارايه ميدادند.

ارسال دیدگاه شما