• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 20542 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۷/۱۳ - 12:18
 معاون اول رئیس جمهوری وارد بجنورد شد

معاون اول رئیس جمهوری وارد بجنورد شد

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به منظور افتتاح 2 طرح عمرانی و همچنین حضور در نشست شورای اداری خراسان شمالی صبح سه شنبه وارد بجنورد شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از ایرنا، جهانگیری در بدو ورود مورد استقبال علی اکبر صالحی استاندار، نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان این استان قرار گرفت.
معاون اول رئیس جمهوری را در این سفر یک روزه، وزیران نیرو و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شمار دیگری از معاونان وزیران همراهی می کنند.
جهانگیری پس از ورود به بجنورد و افتتاح سوئیچینگ توزیع برق بجنورد به بخش غلامان شهرستان مرزی راز و جرگلان می رود تا سد غلامان را افتتاح کند.
برای اجرای این سد بیش از هزار و 170 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که با بهره برداری از آن وضعیت آب شرب، آب مورد نیاز برای توسعه کشاورزی و همچنین صنعت منطقه بهبود می یابد.
کانال های شماره یک و 2 پشت سد که برای تامین آب شرب منطقه مورد استفاده قرار می گیرند توسط وزارت نیرو احداث شده و آماده بهره برداری است و قرارداد لازم برای ساخت کانال های شماره 3 و 4 هم که آب کشاورزی منطقه را تامین خواهند کرد، منعقد و اجرای آن آغاز شده است.
نشست شورای اداری استان نیز عصر سه شنبه با حضور جهانگیری به عنوان رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیرو برگزار می شود و طی آن مسائل و برنامه های استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی بررسی خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما