• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 266 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۴/۳۰ - 10:23
نیاز باشد،  استانداران تغییر می کنند/لزوم شکایت روزنامه‌نگاران به وزارت کشور
رحمانی فضلی عنوان کرد

نیاز باشد، استانداران تغییر می کنند/لزوم شکایت روزنامه‌نگاران به وزارت کشور

عملکرد دو ماهه سه استان پایلوت الگوی اقتصاد مقاومتی یعنی کرمان، لرستان و آذربایجان شرقی را به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور ارائه کردیم .

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از خبرگزاری موج، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه همایش معاونان سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار موج این موضوع را مطرح کرد، وی ادامه داد: سیاست ما این است که تغییراتی تا آن زمان نداشته باشیم اما در صورت لزوم حتی شب انتخابات ممکن است استانداری تغییر کند.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره رسیدگی به شکایات خبرنگارانی که برای آنها پیامک های تهدیدآمیز ارسال شده است گفت: شکایت خود را به ما هم ارائه بدهید؛ به معاون امنیتی انتظامی خود دستور دادم موضوع را پیگیری کند و ریشه آن را واقعا دربیابد.

وی از خبرنگارانی که برای آنها این پیامک ارسال شده است خواست: شکایت را به وزارت کشور انتقال دهند تا آنان هم موضوع را مستند کنند.

رحمانی فضلی درباره طرح ساماندهی دریا و مشکلات پیش روی این طرح گفت: ساماندهی از دو سال قبل با امکانات محدود شروع شده است که پیشرفت مناسبی نداشته.

وی اضافه کرد: البته در بحث اولویت ها مانند موضوع غریق پیشرفت خوبی داشتیم و توانستیم وصل شدن را تا ۵۰ درصد کاهش دهیم.

وی هدف اصلی این طرح را واگذاری بخش اعظمی از سواحل به سرمایه گذاران عنوان کرد و افزود: قرار شد افرادی به عنوان سرمایه گذار وارد این طرح شوند و امکانات خوبی را در سواحل دریا در اختیار مردم قرار دهند.

رحمانی فضلی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا گزارش عملکرد استان های الگوی اقتصاد مقاومتی به رهبری ارسال شده است یا نه گفت: عملکرد دو ماهه سه استان پایلوت الگوی اقتصاد مقاومتی یعنی کرمان، لرستان و آذربایجان شرقی را به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور ارائه کردیم که هنوز پاسخی نداده اند.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا در اصفهان انتخابات میان دوره ای برگزار می شود یا نه گفت: بله در این استان نیز انتخابات برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در تفصیر شورای نگهبان در آن زمان اختلاف وجود داشت ادامه داد: این موضوع به هیات حل اختلاف رفت و آنچه را که هیات حل اختلاف مطرح کرد پذیرفتند و ما نیز تابع تصمیمات حل اختلاف هستیم.

رحمانی فضلی همچنین درباره برگزاری انتخابات الکترونیکی در انتخابات پیش رو اظهار داشت: به شورای نگهبان پیشنهاد دادیم که آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات الکترونیک داریم و در حال حاضر فرصت زیاد است و اگر قرار است اظهارنظری در این موضوع شود اعمال خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: شورای نگهبان هنوز نظر خود را در این باره اعلام نکرده است.

وزیر کشور درباره کشف جلیقه انفجاری در کرمان تصریح کرد: این مسیرها، مسیر تردد هستند اما ما نسبت به مرزهای کشور رصد مستمر و تسلط کافی داریم.

وی افزود: برخی اوقات لازم است گروه های اشراری که وارد می شوند در جای مناسب با کشف روابط و عواملی که با آنها هستند با هم دیده شوند که ما بر این موضوع نیز کاملا مسلط هستیم.

ارسال دیدگاه شما