• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
  • اِلخَميس ٩ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 18 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 51099 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۲/۱۲ - 13:12
پرداخت یارانه 250 هزارتومانی در حد شعار است

پرداخت یارانه 250 هزارتومانی در حد شعار است

عضو شورای مرکزی موتلفه گفت: پرداخت یارانه250 هزارتومانی در حد شعار است/باید با مردم صادق باشیم/ امیدواریم بر روی میرسلیم اجماع شود

 عضو شورای مرکزی موتلفه گفت:
پرداخت یارانه250 هزارتومانی در حد شعار است/باید با مردم صادق باشیم/ امیدواریم بر روی میرسلیم اجماع شود
به گزارش آفتاب صبح و به نقل از ایلنا : عسگراولادی گفت: مردم می‌فهمند که حرف‌های رئیسی و قالیباف همه شعار است و آنها حتی برنامه هم ندارند،از کجا می‌خواهند یارانه را سه برابر کنند یا 250 هزار تومان کارانه بدهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در خصوص برخی وعده‌ها در مورد ایجاد 5 میلیون شغل و افزایش یارانه سه دهک پایین جامعه گفت: اینها همه شعار است اگر این افراد بتوانند سالی 500 هزار شغل جدید ایجاد کنند شاید بشود کاری کرد اما بایستی برای به وجود آوردن شغل مقدماتی ایجاد کرد.

اسدالله عسگر اولادی ادامه داد: این آقایان باید کشاورزی را توسعه دهند ،کارهای عمرانی را فعال کنند یا اینکه واحدهای کوچک و متوسط تولیدی را تقویت کنند اینگونه شغل ایجاد می‌شود،اشتغال سرمایه گذاری می‌خواهد و هر چهار گروه صنعت،خدمات،کشاورزی و عمرانی در کشور ما آمادگی پذیرش سرمایه را دارند پس تا سرمایه گذاری نباشد شغلی ایجاد نخواهد شد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: افرادی که این شعارها را می دهند چه برنامه‌ای برای سرمایه گذاری دارند که اینطور بیان می‌کنند ما 5 میلیون شغل ایجاد می‌کنیم؟ شغل به این راحتی ایجاد نمی‌شود پس بهتر است بی خودی با شعاردادن وقت مردم را نگیرند. بهتر است با مردم صادق باشیم.

عسگر اولادی در پاسخ به این سوال که آیا پرداخت یارانه 250 هزارتومانی به هر فرد بیکار همان تورمی که پرداخت یارانه‌ها ایجاد کرد را دوباره تقویت نخواهد کرد؟اظهار داشت: این هم غلط است و عملی نیست و بلایی بدتر از یارانه سر کشور می آورد هیچ دولتی همچین پولی را ندارد بدهد ،ما 80 میلیون جمعیت هستیم مسخره است اینکه دویست و پنجاه هزار تومان به هر فرد بیکاری بدهند این یعنی پرداخت 220 هزار میلیارد تومان، این حرف‌ها غلط است و در حد شعار انتخاباتی است و من اعتقادی به این حرف ها ندارم.

وی ادامه داد: همین 50 هزارتومانی که امروز دارد پرداخت می‌شود برای 80 میلیون نفر زیاد است و باید یارانه  برای 20 درصد طبقه‌ای که محروم هستند و حقوقی که می‌گیرند کفاف خرج زندگی را نمی‌دهد پرداخت شود.یعنی 20 میلیون نفر. بقیه مردم لازم ندارند. باید برای آنها کار ایجاد کرد، ایجاد شغل بیشتر از 50 هزار تومان می‌ارزد.

عسگر اولادی در خصوص وعده‌های رئیسی و قالیباف در مناظره‌ها اظهار داشت: همه افراد در مناظره شعار می‌دادند. تنها  فردی که واقعا صحبت و برنامه داشت میرسلیم بود. هاشمی طبا هم تا اندازه‌ای شعار نمی‌داد اما در نهایت مردم بایستی قضاوت کنند. من  هم مانند همه برنامه را دیدم اما تفسیر با مردم است. مردم خوب می‌فهمند این‌ها شعار است اما فعلا میکروفن دست اینها است و نمی شود جلوی آنها را گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بر روی میرسلیم اجماع خواهد شد؟گفت: ما دلمان می‌خواهد. اما این بستگی به مردم دارد. بایستی 5 روز قبل از انتخابات نظر سنجی بکنند تا نتیجه را بفهمند. آن کسی که آرای بیشتری داشته باشد به عنوان کاندیدای نهایی انتخاب خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما