• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 62 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۳/۲۲ - 11:43
حبیب به حبیب پیوست
حبیب در قطعه هنرمندان تهران دفن نخواهد شد

حبیب به حبیب پیوست

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیکر حبیب محبیان هنرمند برجسته ایرانی امروز (شنبه ۲۲ خرداد) ماه ساعت ۱۵ از منزل وی در روستای نیاسته از توابع کتالم واقع در شهرستان رامسر تشییع خواهد شد

با وجود درخواست‌ها و رای‌زنی‌هایی که در راستای تدفین حبیب محبیان هنرمند موسیقی پاپ کشور در قطعه هنرمندان تهران انجام شد، اما مسئولان تصمیم به تشییع و تدفین این هنرمند در رامسر گرفتند.

به گزارش آفتاب صبح، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است پیکر مرحوم حبیب محبیان امروز (شنبه ۲۲ خرداد ماه) ساعت ۱۵ از منزل وی در روستای نیاسته از توابع کتالم واقع در شهرستان رامسر به سمت امامزاده محمد(ع) تشییع و در همین محل به خاک سپرده شود.

به استناد اخباری که در همین لحظه از سوی اصحاب رسانه منتشر شده، مسئولان استانی دلیل این تصمیم را درخواست‌های هنرمندان بومی و احساس آرامشی که مرحوم محبیان در زندگی در رامسر داشته، معرفی کرده‌اند. در حالی که پیش از این زمزمه‌هایی مببنی بر مراسم تشییع حبیب محبیان در تالار وحدت و تدفین پیکر این هنرمند موسیقی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا بود.

لازم به ذکر است که علت مرگ این هنرمند فقید (خواننده، آهنگساز، نوازنده و ترانه سرا) ایست قلبی اعلام شده است.

 زکریا اشک پور سخنگوی مرکز اورژانس مازندران در گفتگویی توضیح داده است: صبح روز جمعه در ساعت ۹ و ۱۷ دقیقه طی تماس با مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران درخواست آمبولانس شد و مورد مأموریت در روستای نیاسته در کتالم رامسر بود.

وی اظهار داشت: پس از اعلام مأموریت بلافاصله، همکاران به محل اعزام شدند و پس از بررسی وضعیت متوجه شدند که متأسفانه ایشان فاقد هرگونه علائم حیاتی و سیانوز کامل و مردمک‌ها گشاد شده بود. وی سابقه مشکل قلبی داشته و اقدامات احیا مؤثر نبود.

 به دنبال انتشار خبر درگذشت حبیب، شمار زیادی از هواداران و علاقمندان او در مقابل سردخانه رامسر تجمع کردند.(آنا)

دیدگاه‌های دیگران

|
مخالف 0 - 0 موافق
روحش شاد و یادش گرامی
ب
برباد رفته |
مخالف 0 - 0 موافق
ممنون از زحمات شما یاد حبیب همیشه در دل ما جاریست

ارسال دیدگاه شما