• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 72901 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۷/۲۲ - 14:08
تلفنم در اختیار رسانه‌هاست
استاندار هرمزگان:

تلفنم در اختیار رسانه‌هاست

‌فریدون همتی صبح امروز در اولین نشست خبری خود پس از گذشت یک ماه از انتصابش به موارد زیر اشاره کرد:

** اعتقاد دارم به کمک رسانه‌ها می‌توانم استان را در شرایطی قرار دهیم که در مسیر توسعه قرار بگیرد، بنده قادر نخواهم بود تمامی استان را ببینم اما به کمک خبرنگاران می‌توان این موضوع را به دست آورد.

** نگاهم به هرمزگان استانی نخواهد بود زیرا هرمزگان، فراملی است و باید هرمزگانی‌ها هم از این مزایا بهره‌مند بشوند و به سطح قابل‌قبولی از آسایش و رفاه برسند، صنایع حیاتی در این استان شکل‌گرفته است، تأکیدم بر این است و نظارت هم خواهم کرد‌ تا آنجایی که مقدور است منافع استان و ملی در این مجموعه باید همسو شوند.

** اولویت اشتغال در صنایع استان هرمزگان با نیروهای محلی است که در این موضوع باید با توجه به نیازهای استان، آموزش و مهارت‌آموزی داشته باشیم و بهانه نداشتن نیرو در زمینه‌های مختلف را سلب کنیم.

** بندرعباس در بحث‌های مسکن مهر، خورها، فاضلاب، آلودگی دریا، وضعیت بافت فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیرمجاز و روشنایی معابر با مشکلات بسیاری مواجه است، گرچه در کنار سواحل استان تا حدودی کارشده اما این میزان برای مردم استان و گردشگران کافی نیست.

** اعتبار دانشگاه علوم پزشکی استان با تلاش کارکنانش باید افزایش یابد و باید هرمزگان به‌ مرکز جذب توریست سلامت تبدیل شود، زیرا با این اتفاق هم مردم استان هرمزگان از این ظرفیت بی‌نیاز می‌شوند

** همتی با تأکید بر اینکه دولت منابعی ندارد بلکه  باید برای بخش خصوصی به معنای واقعی فرش قرمز پهن کنیم، افزود: این کار را بنده در قزوین انجام دادم و استقبال زیادی شد و نتیجه گرفتیم پس در هرمزگان ‌هم قابل انجام است.

** تلفنم در اختیار رسانه‌ها و آحاد مردم است زیرا همگی چشم من هستید و می‌توانید بهترین همکار من در شناسایی مشکلات باشید، به دنبال مچ‌گیری نباشیم چون ما را از هدف خارج می‌کند بلکه هر جا جمعی اراده کرده‌ایم، نتیجه مطلوب را به دست آوردیم.

**  از بانوان فعال، برادران اهل سنت و نیروهای جوان به‌طور حتم بهره خواهم برد؛ برای بنده شیعه و سنی تفاوتی ندارد، زیرا همه باید باهم کارکنیم و این تفاهم و برادری را تقویت کنیم که بسیار زیباست و امیدوارم سایر استان‌ها از هرمزگان الگو بگیرند.

** اولویت بنده به‌کارگیری نیروی محلی در هرمزگان است مگر جایی که شناخت لازم ندارم، زیرا مهم برای من کار کردن است، عشقی که من به هرمزگان دارم از شما کمتر نبوده و نخواهد بود.

 

ارسال دیدگاه شما