• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73210 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۷ - 10:45
عملکرد چهار ساله تامین اجتماعی سازنده است
استاندار کرمانشاه در بازدید از غرفه سازمان تامین اجتماعی در نمایشگاه مطبوعات:

عملکرد چهار ساله تامین اجتماعی سازنده است

استاندار کرمانشاه در بازدید از غرفه رسانه های حوزه رفاه و تامین اجتماعی گفت: در ابتدای دولت یازدهم وامدار شرایط سخت گذشته مدیریتی این سازمان بود.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی: مهندس هوشنگ بازوند : سخت ترین کاری که در مقطع چهارساله دولت یازدهم پیش روی مدیران سازمان تامین اجتماعی قرار داشت عملکرد نامناسب مدیران این سازمان در گذشته بود.
وی با اشاره به اینکه در طول دوره چهارساله دولت یازدهم، عملکرد سازمان تامین اجتماعی با در نظر گرفتن مدیران توانمند بسیار مثبت و سازنده ارزیابی می شود، ادامه داد: در این دوره دکتر نوربخش و تیم مدیریتی تامین اجتماعی قدم های بسیار مثبتی را برداشته و بسیاری از مشکلات این سازمان را از پیش رو برداشتند.
بازوند تصریح کرد: امیدواریم که سازمان تامین اجتماعی روال این چند ساله اخیر را ادامه داده و به پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده خود در راستای خدمت رسانی به جامعه توجه خاص داشته باشد.
وی در پایان اضافه کرد: وزارت کار باید این نکته را سرلوحه کار قرار دهد که کار عنصر اصلی توسعه است و این وظیفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که باید این موضوع رابه یک فرهنگ غالب اجتماعی بدل کند و در این راستا سازمان تامین اجتماعی نیز نقش تعیین کننده ای دارد.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از ٥ تا ١٢ آبان در مصلی امام خمینی (ره) دایر است.
غرفه رسانه های حوزه رفاه و تامین اجتماعی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها میزبان بازدید کنندگان و شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی است.

ارسال دیدگاه شما