• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
  • اِثَّلاثا ١٤ شوال ١٤٤٥
  • Tuesday 23 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73251 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۸ - 12:01
رعایت حقوق اقوام و مذاهب، زنان و جوانان توصیه‌های رئیس جمهوری به استانداران
استانداران کشور توجه کنند!

رعایت حقوق اقوام و مذاهب، زنان و جوانان توصیه‌های رئیس جمهوری به استانداران

رییس جمهور با تبریک مسئولیت استانداران و فرصت خدمتی که در اختیار آنان برای خدمت به مردم قرار گرفته است، آنان را به رعایت اعتدال، تلاش بر حفظ وحدت مردم، رعایت حقوق اقوام و مذاهب، زنان و جوانان توصیه کرد.

 

 

 

 

به گزارش آفتاب صبح؛ ارتباط با ائمه جمعه، شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و جریان‌های مختلف از دیگر توصیه‌های رییس جمهور بود.

روحانی استان‌های اصفهان و یزد و مازندران را از لحاظ گردشگری دارای اهمیت ویژه دانسته و استانداران این استان‌ها را به توسعه صنعت گردشگری در استان سفارش کرد.

رییس جمهور مردم استان اصفهان را مردمی وفادار، پرتلاش، خوش فهم و فعال و با نقش‌آفرینی‌های مهم و نمونه در انقلاب و دفاع مقدس ذکر کرد و آقای مهرعلیزاده را با تجربیات خوب و متنوع عضوی سیاسی، اجرایی و با سوابق ارزنده دانست و بر ارتباط بسیار صمیمی با شخصیت بسیار ارزشمند آیت الله مظاهری که همواره کمک نظام و دولت و خیرخواه آن بوده، توصیه نمود.

رییس‌جمهور، استان مازندران را به لحاظ کشاورزی، صنعتی، برخورداری از بنادر مهم، همسایگی با کشورهای مختلف و فرصت‌های ارتباطی دارای اهمیت ذکر کرد و ضمن تأکید بر لزوم توسعه صنعتی سازگار با محیط زیست در استان و اتخاذ تدابیری برای حل مشکل زباله در این استان و دیگر استان‌های شمالی کشور، دستگاه‌های مسئول از جمله سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت کشور و شهرداری‌ها را به حل این مشکل و حفظ جنگل‌ها و برقراری تعادل بین شرق و غرب مازندران در تقسیم‌بندی منابع سفارش نمود.

روحانی، استاندار یزد را به تقویت الفت مذهبی و رعایت حقوق زرتشتی‌ها که از اصیل‌ترین ایرانی‌های قدیمی و باستانی هستند و دین آنان در قانون اساسی به عنوان دین رسمی پذیرفته شده است، سفارش کرد و اظهار داشت که همواره یکی از افتخارات اسلام روابط مسالمت‌آمیز با مردم دیگر و احترام به آنان بوده است.

وی استان اردبیل را که مردمان شریف آن در عشق به اهل بیت زبانزد هستند، به جهت همسایگی با کشور آذربایجان و روابط خوب و قابل گسترش با این کشور از استانهای مهم ذکر کرد و بر توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه تأکید نمود.

رییس جمهور تلاش برای آبادانی کشور و فرصت خدمت به مردم را از توفیقات الهی دانست و تأکید کرد که ضمن شکرگزاری و بهره گیری از این فرصت تلاش کنند.

ارسال دیدگاه شما