• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73257 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۸ - 12:52
در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر فرمانداران ندارم
استاندار بوشهر:

در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر فرمانداران ندارم

استاندار جدید بوشهر در رابطه با تغییر یا ابقای فرمانداران در استان گفت: در حال حاضر به تمام فرمانداران اعلام شده که کارشان را انجام دهند زیرا بنای تغییرات در فعالیت فرمانداران وجود ندارد.

به گزارش آفتاب صبح؛ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در گفت وگو با خبرگار ایسکانیوز، اظهار داشت: اولویت کاری که در استانداری بوشهر به آن پایبند هستم قانونمندی است که آن را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ام.

اعمال شعار اقتصاد مقاومتی در فعالیت های استانداری

گراوند گفت: نکته دومی که در اولویت فعالیت هایمان است تعامل با تمام احزاب، گروه ها و جریانات سیاسی است تا بتوانیم فضایی ایجاد کنیم تا همگی در کنار یکدیگر بتوانند فعالیت خوبی داشته باشند که در سایه این تعامل اولویت اصلی ما به بحث اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی بازمی گردد.

گراوند با اشاره به این که در بوشهر ظرفیت های خوب اقتصادی وجود دارد، تصریح کرد: این ظرفیت های خوب را به هر شکل آقای سالاری استاندار سابق بوشهر دنبال کردند و فعالیت هایی ارزشمندی انجام داده اند و ما وظیفه داریم این کارهای مثبت را به نتیجه برسانیم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: اولویت اصلی ما در استانداری اعمال شعار سال اقتصاد مقاومتی در فعالیت هایمان است و براساس این شعار ضمن توجه به سایر ابعاد توسعه فرهنگی سیاسی، اجتماعی، عمرانی اقتصادی مقاومتی را در اولویت فعالیت مان قرار داده ایم.

در حال حاضر برنامه ای برای تغییر فرمانداران ندارم

وی در پاسخ به این سوال که فرمانداران را تغییر می دهید یا خیر، گفت: در حال حاضر به تمام فرمانداران اعلام شده که کارشان را انجام دهند و در حال حاضر بنای تغییرات در فعالیت فرمانداران وجود ندارد.

 

ارسال دیدگاه شما