• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
  • اِثَّلاثا ٧ شوال ١٤٤٥
  • Tuesday 16 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73282 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۹ - 16:40
اولین جلسه شورای منطقه ای مدیریت های درمان تأمین اجتماعی برگزار شد
با حضور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:

اولین جلسه شورای منطقه ای مدیریت های درمان تأمین اجتماعی برگزار شد

اولین جلسه شورای منطقه ای مدیریت های درمان تامین اجتماعی منطقه ٤ کشور با حضور معاون و مدیران درمان تامین اجتماعی استان های چهارمحال و بختیاری، قم، مرکزی، یزد و منطقه کاشان برگزار شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در این جلسه با اشاره به احیاء شوراهای منطقه ای مدیریت های درمان تأمین اجتماعی کشور، بر لزوم منظم بودن تشکیل جلسات شورا و پیگیری موارد مطرح شده در این جلسات تأکید کرد.
وی گفت: استقرار نظام ارجاع، تشکیل پرونده الکترونیکی بیماران مزمن و ساختارهای نرم افزاری مهیا شده برای این طرح ها و همچنین اجرای برنامه نسخه الکترونیک در بخش درمان غیرمستقیم و حذف دفترچه در سه استان پایلوت از جمله برنامه های در دست اجرای سازمان تامین اجتماعی است.
دکتر درخشان به برنامه ها و اقدامات پیگیری شده در سطح ستاد سازمان و تعاملات انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تدوین گایدلاین ها و دستورالعمل ها اشاره کرد و افزود: یکی از راهکارهای اصلی مدیریت هزینه ها در بخش درمان، تدوین و اجرای گایدلاین ها و دستورالعمل ها در حوزه درمان و دارو است که طی دو سال اخیر، با تمرکز بر اولویت های هزینه، دستورالعمل هایی در حوزه درمان این سازمان تدوین و به استانها برای اجرا ابلاغ شده است.
دکتر عابدی نماینده مردم اصفهان نیز به برخی از محورهای مباحث مطرح شده در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های تخصصی در خصوص نظام سلامت کشور اشاره و مباحثی از جمله نیاز مبرم به تدوین پروتکلها و راهنماهای بالینی مطرح کرد.

گفتنی است؛ در ادامه مدیران درمان تامین اجتماعی حاضر در این جلسه به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

 

ارسال دیدگاه شما