• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73698 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۳۰ - 11:58
توسعه قابلیت های سامانه مدیریت و ترخیص خودروهای پلاک اروند

توسعه قابلیت های سامانه مدیریت و ترخیص خودروهای پلاک اروند

رویه های ترخیص خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند اصلاح و همچنین قابلیت های جدیدی به سامانه مدیریت اطلاعات این خودروها افزوده شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، کمال رضایی گفت: با توسعه سامانه، رویه های ترخیص خودروهای پلاک اروند در حوزه تمدید پروانه ، نقل و انتقال ، پلاک های مفقودی ، عوارض خروج از محدوده منطقه بصورت کامل راه اندازی شده است.
مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند افزود: از این پس در بخش پلاک گذاری کلیه رویه ها بصورت آنلاین و الکترونیکی انجام میگردد و مالکان محترم خودروها می توانند بدون حضور فیزیکی و از طریق سامانه اقدام به تمدید پروانه و سایر خدمات مرتبط نمایند.
وی به اشاره به ساده سازی رویه مرخصی بدون حضور مالک در زمان درخواست مرخصی و پرداخت الکترونیکی هزینه های مرخصی افزود: امکان پرداخت عوارض ترخیص خودرو، پلاک گذاری، نقل و انتقال خودرو، پلاک گذاری نقل و انتقال، عوارض تمدید سالانه پروانه، عوارض خروج از منطقه، پلاک مفقودی و مرخصی خودرو به صورت الکترونیکی فراهم شده است.
کمال رضایی گفت: ارسال کوتاژ الکترونیکی به واحد شماره گذاری به منظور تخصیص پلاک و همچنین ارسال الکترونیکی نامه نقل و انتقال به واحد شماره گذاری نیز از قابلیت های جدید این سامانه است.
مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات ضمن اشاره به انجام امور بدون واسطه در سامانه مدیریت اطلاعات خودروهای پلاک اروند خاطرنشان کرد: این کار با هدف افزایش سطح خدمات غیرحضوری، شفاف سازی و جلوگیری از سو استفاده و واسطه گری صورت گرفته و در نسخه جدید سامانه امکان تخصیص نوبت دهی هوشمند به ارزیابی و محاسبه عوارض تمدید سالانه پروانه خودرو نیز وجود دارد.
گفتنی است “سامانه خودروهای پلاک اروند” بصورت آنلاین از بخش “خدمات الکترونیک” سایت رسمی سازمان منطقه آزاد اروند به آدرس www.arvandfreezone.com در دسترس عموم است.
 

 

ارسال دیدگاه شما