• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
  • اِثَّلاثا ١٤ شوال ١٤٤٥
  • Tuesday 23 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 84252 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - 11:40
از زحمات ارزشمند فولاد مبارکه در سرمایه گذاری و ساخت گندله سازی فولاد سنگان تقدیر و تشکر ویژه میکنم
معاون اول رئیس جمهور در بازدید از معادن سنگ آهن سنگان خراسان رضوی مطرح کرد:

از زحمات ارزشمند فولاد مبارکه در سرمایه گذاری و ساخت گندله سازی فولاد سنگان تقدیر و تشکر ویژه میکنم

حل مسائل اقتصادی و توسعه ای کشور نیازمند مشارکت همۀ بخشه ای نظام است و همه باید در شناخت مسائل اصلی کشور و راهکارها تفاهم داشته باشند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه: معاون اول رئیس جمهور در بازدید از معادن سنگ آهن سنگان خراسان رضوی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در تکمیل زنجیرۀ فولاد و نقش آن در توسعۀ اقتصادی و اشتغال زایی گفت: از زحمات ارزشمند فولادمبارکه در سرمایه گذاری و ساخت کارخانۀ گندله سازی ۵میلیون تنی فولاد سنگان تقدیر و تشکر ویژه میکنم.
وی افزود: حل مسائل اقتصادی و توسعه ای کشور نیازمند مشارکت همۀ بخشه ای نظام است و همه باید در شناخت مسائل اصلی کشور و راهکارها تفاهم داشته باشند.
جهانگیری تصریح کرد: همه متفق القول اند که سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است و دولت هم در چند سال گذشته در این مسیر حرکت کرده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت یکی از مظاهر اقتصاد مقاومتی استفاده از توان متخصصان کشور است که در همین افتتاحیه نمونۀ آن را میتوان به خوبی دید.
وی همچنین بر ضرورت ایجاد اشتغال و مقابله با تورم تأکید کرد.
جهانگیری با اشاره به ضرورت توسعۀ ریلی در کشور هم گفت: یکی از مهمترین طرحهایی که دولت آن را پیگیری میکند، راه آهن خراسان به سیستان و بلوچستان است.

 

ارسال دیدگاه شما