• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
  • اِلخَميس ٩ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 18 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 84530 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - 14:17
مدیر مجتمع مس شهربابک منصوب شد
با حکم مهندس «احمد مرادعلیزاده»؛

مدیر مجتمع مس شهربابک منصوب شد

مهندس «احمد مرادعلیزاده» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «جلیل حسانی» را به سمت مدیر مجتمع مس شهربابک منصوب کرد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از مس پرس، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی حکمی «جلیل حسانی» را به سمت مدیر مجتمع شهربابک شرکت مس منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، در متن حکم مدیر مجتمع مس شهربابک آمده است: «با عنایت به تجربیات و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان مدیر مجتمع مس شهربابک منصوب می‌گردید. انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و بهینه و هماهنگی با معاونین ستاد و بهره‌گیری از توانمندی مدیران و کارکنان سازمان جهت تحقق اهداف شرکت کوشا باشید.» در ادامه این حکم آمده است: «همچنین ضرورت دارد ظرف 15 روز آینده طی هماهنگی با معاون محترم منابع انسانی و امور اجتماعی، نسبت به اصلاح ساختار، فرآیندهای سازمانی و مشخص کردن مدیریت‌های آن مجتمع اقدام لازم به‌عمل آید.»

گفتنی است؛ مهندس مرادعلیزاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، پیش‌تر خبر از آغاز به‌کار مجتمع مس شهربابک در قالب ساختار جدید در دی‌ماه سال‌جاری داده و گفته بود: «پس از بازنگری‌ها، طرحی آماده شده که براساس آن، مناطق تحت پوشش به صورت مجتمع‌های تولیدی اداره خواهند شد. بر همین مبنا، در کرمان شاهد فعالیت مجتمع تولیدی سرچشمه و مجتمع تولیدی شهربابک، با مسئولیت مدیرعامل خواهیم بود.»

«جلیل حسانی»، مدیر مجتمع شهربابک شرکت مس، پیش از این سرپرست طرح معادن مس تفت و سابقاً فرماندار شهربابک بوده است.

 


 

ارسال دیدگاه شما