• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 94684 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۱/۷ - 12:06
 آینده‌ نگری عامل پیشرفت بیمه ‌کوثر

آینده‌ نگری عامل پیشرفت بیمه ‌کوثر

شرکت بیمه ‌کوثر با آینده ‌نگری و مشارکت مسئولان و کارشناسان ستاد و سرپرستی ‌ها و نیز شبکه فروش توانست پیشرفت کند و جایگاه خود را در مدت هشت سال ارتقا دهد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ مدیرعامل شرکت در سفر به استان سمنان و گفت‌‌وگو با کارشناسان و نمایندگان، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: مسئولان ستاد شرکت با برقراری ارتباط مستمر با نمایندگان حقیقی و حقوقی توانستند در مسیر برنامه‌های از پیش تعیین شده حرکت کنند به‌طوری‌که در حال حاضر شرکت توانسته است برای دومین سال متوالی به سطح یک توانگری مالی برسد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی برقراری ارتباط موثر میان آحاد جامعه و نمایندگان را یکی از عوامل توسعه صنعت بیمه و افزایش پرتفوی شرکت برشمرد و گفت: نمایندگان با شناسایی ظرفیت‌های موجود در استان و شرکت در مناقصات استانی می‌توانند در راستای افزایش پرتفوی شرکت نقش موثری را ایفا کنند.

وی ضمن تاکید بر استفاده از پتانسیل فروش بیمه عمر در استان و جذب بازارهای جدید، خاطرنشان‌کرد: استان سمنان در زمینه فروش بیمه‌نامه‌ها براساس ترکیب پرتفو موفق بوده است.    

گفتنی است، رییس عقیدتی‌سیاسی، معاونان فنی و برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و مدیر مالی شرکت، مدیرعامل را در این سفر همراهی کردند.

ارسال دیدگاه شما