• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
  • اِلأَربِعا ١٥ شوال ١٤٤٥
  • Wednesday 24 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 94839 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - 13:29
کارخانه فولاد چادرملو توسط معاون اول رئیس جمهوری  افتتاح شد

کارخانه فولاد چادرملو توسط معاون اول رئیس جمهوری افتتاح شد

طرح تولید فولاد یک میلیون تنی چادرملو در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو افتتاح شد.

طرح تولید فولاد یک میلیون تنی چادرملو در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو افتتاح شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،‌در این برنامه که به مناسبت دهه فجر صورت گرفت، محمود نوریان، مدیرعامل مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو اظهار داشت: ظرفیت تولید این واحد ۹۵۰ هزار تن است، اما یک میلیون و 300 هزار تن انواع شمش فولاد ساده کربنی تولید خواهد کرد.
وی افزود: این محصول در تولید محصولاتی نظیر صنایع تولید میلگرد کاربرد دارد و بخش قابل توجهی از نیاز داخلی را تامین می‌کند.
نوریان عنوان کرد: این واحد تولیدی در فضایی به وسعت ۳۶۰ هزار مترمربع با زیربنای ۱۳۲ هزار متر احداث شده و برای بهره برداری از آن بالغ بر ۱۷۱ هزار یورو سرمایه گذاری ارزی و ۳۰۳۱۰۸۸ میلیون ریال سرمایه گذاری داخلی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این واحد تولیدی برای بالغ بر ۶۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

در مراسم افتتاح این پروژه، علاوه بر معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس هیات عامل ایمیدرو، استاندار یزد و معاونان وی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استان یزد و شهرستان اردکان حضور داشتند.

http://imidro.gov.ir//parameters/imidro/modules/cdk/upload/content/news/6824/photo_2018-02-03_10-11-06.jpg

ارسال دیدگاه شما