• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
  • اِلخَميس ١٦ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 25 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 94905 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - 10:58
تاکيد مديرعامل بانک اقتصادنوين بر طراحي خدمات و راه‌حل‌هاي بانکي متناسب با نياز مشتريان بانکداري شرکتي

تاکيد مديرعامل بانک اقتصادنوين بر طراحي خدمات و راه‌حل‌هاي بانکي متناسب با نياز مشتريان بانکداري شرکتي

در فضاي کنوني لازم است مديران حساب علاوه بر تقويت توانايي تحليل وضعيت مشتريان تحت پوشش، نسبت به طراحي روابط برد - برد با مشتريان اقدام کنند.

تاکيد مديرعامل بانک اقتصادنوين بر طراحي خدمات و راه‌حل‌هاي بانکي متناسب با نياز مشتريان بانکداري شرکتيمديرعامل بانک اقتصادنوين ضمن تاکيد بر نقش موثر مديران حساب در ارايه خدمات به مشتريان بانکداري شرکتي اين بانک گفت: در فضاي کنوني لازم است مديران حساب علاوه بر تقويت توانايي تحليل وضعيت مشتريان تحت پوشش، نسبت به طراحي روابط برد - برد با مشتريان اقدام کنند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، عليرضا بلگوري در جمع روسا و کارکنان دفاتر بانکداري شرکتي ميرداماد، گلشهر و نفت شناخت مشتري را لازمه ايجاد چنين روابطي توصيف کرد و گفت: براي شناخت دقيق مشتري بهترين روش طبقه‌بندي آنها در گروه‌هاي مشخص است؛ چرا که در چنين وضعيتي مي‌توان نسبت به ويژه‌سازي و معرفي خدمات بر اساس نياز مشتريان هر گروه اقدام کرد.

وي اظهار داشت: رضايت مشتري اصل خلل ناپذير بانک اقتصادنوين در ارايه خدمات است که اين مهم شامل مشتريان بانکداري شرکتي نيز مي‌گردد، در اين راه لازم است دفاتر بانکداري شرکتي با افزايش سرعت و تسهيل شرايط ارايه خدمات به مشتريان زمينه افزايش رضايت‌مندي مشتريان شرکتي را بيش از پيش فراهم کنند.
بلگوري خاطر نشان کرد: خوشبختانه پرتفوي بانکداري شرکتي بانک اقتصادنوين نشان دهنده اقبال مشتريان به اين خدمات است، که البته اين موضوع سطح انتظارات از دفاتر بانکداري شرکتي را افزايش داده است.

وي ويژگي اصلي بانکداري شرکتي را سفارشي سازي محصولات و خدمات بانک متناسب با نياز مشتريان شرکتي دانست و گفت: مشتريان بانکداري شرکتي با توجه به ساختار و نوع فعاليت‌شان هر کدام به فراخور نيازشان به خدمتي خاص نياز دارند؛ در چنين شرايط نبايد براي اين مشتريان الگوي ثابتي از خدمات و محصولات تعريف شود.
مديرعامل بانک اقتصادنوين در ادامه به لزوم نهادينه شدن رويکرد جامع نگري در تمامي ارکان بانک اشاره کرد و گفت: بر اساس سند چشم‌انداز دستيابي به سودآوري پايدار هدف اصلي بانک است که لازمه تحقق اين هدف پياده‌سازي تفکر سيستمي و پرهيز از بخشي‌نگري است.

وي با اشاره به اينکه در فرصت باقيمانده تا پايان سال 96 جذب منابع پايدار و ارايه خدمات کارمزدي براي مشتريان بايد مورد توجه گيرد گفت: لازمه پيشبرد اهداف در همه بخش‌ها پيگيري و ممارست واحد مربوطه است که اين مهم بايد به فرهنگ حاکم بر بانک در همه بخش‌ها تبديل شود.
در اين ديدار سيد حسين وهابي مدير بازاريابي و امور دفاتر بانکداري شرکتي نيز طي گزارشي روند شکل‌گيري، ارايه خدمات و توسعه دفاتر بانکداري شرکتي و فرآيند ارايه خدمات به شرکت‌هاي بزرگ و بورسي که از خدمات بانکداري شرکتي بانک اقتصادنوين استفاده مي‌کنند را ارايه کرد.

در اين مراسم که معاونين مالي و پشتيباني، فناوري اطلاعات، برنامه‌ريزي و توسعه سازماني، نيز حضور داشتند، فاطمه کلانتري رئيس دفتر بانکداري شرکتي گلشهر، سيد رضا موسوي رييس دفتر بانکداري شرکتي ميرداماد و محمد شهنازي رئيس دفتر بانکداري شرکتي نفت گزارشي از آخرين وضعيت دفاتر تحت پوشش خود را ارايه کردند.
در ادامه اين ديدار، مديرعامل بانک اقتصادنوين با همکاران و مديران حساب اين دفاتر ديدار و از نزديک در خصوص مسايل مختلف بانکي و مشتريان با ايشان گفت‌وگو کرد.

ارسال دیدگاه شما