• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 95159 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - 15:01
سازمان تأمین اجتماعی برای توسعه ورزش همگانی اقدامات گسترده ای انجام می دهد
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی:

سازمان تأمین اجتماعی برای توسعه ورزش همگانی اقدامات گسترده ای انجام می دهد

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی از اقدامات گسترده این سازمان برای توسعه ورزش همگانی خبر داد و گفت: برنامه های مختلف ورزشی برای بازنشستگان و همکاران سازمان تأمین اجتماعی همه ساله انجام می شود.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، رحیم اردلان در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی فوتسال، شطرنج و پینگ پنگ کارکنان سازمان تأمین اجتماعی که همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار داشت: در سال ٩٦ حدود ٢٠ المپیاد ورزشی در ٢٠ استان کشور با حضور کارکنان سازمان تأمین اجتماعی برگزار شده که ١١ المپیاد با حضور آقایان و ٩ المپیاد با حضور بانوان بوده است.

وی با بیان اینکه شاهد حرکتهای بسیار خوبی درباره توسعه ورزش همکاران سازمان تأمین اجتماعی هستیم، افزود: شادابی و سلامتی همکاران برای سازمان تأمین اجتماعی اهمیت زیادی دارد و با توجه به حجم بسیار بالای فعالیت ها و تنوع خدمات این سازمان سلامتی و شادابی کارکنان زمینه ساز بهبود و ارتقاء خدمات خواهد بود.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: کارکنان این سازمان در حدود ١٥٠٠ شغل سازمانی مشغول خدمت هستند و فشار کاری زیادی را متحمل می شوند و تلاش ما این است که شرایط خوبی را برای ورزش همکاران ایجاد کنیم.

اردلان اظهار داشت: در چند استان کشور سالن و امکانات ورزشی در اختیار سازمان تأمین اجتماعی وجود دارد و در برخی استانها نیز برنامه هایی را برای توسعه مراکز ورزشی داریم و خرید خدمت نیز انجام می شود.

عبدالرضا محمدی، مدیرکل خدمات عمومی و رفاه سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: تأمین اجتماعی از سازمان های پیش رو در ترویج ورزش همگانی است و به موضوع ورزش و سلامت کارکنان توجه ویژه ای صورت می گیرد.

وی ادامه داد: برنامه های ورزشی سال ٩٧ سازمان تأمین اجتماعی درحال تدوین است و تقویم ورزشی سازمان تهیه شده است. در ١٢ رشته ورزشی آقایان و ٩ رشته ورزشی خانم ها المپیاد ورزشی برگزار می شود و حدود ٣٠٠٠ نفر همکار منتخب سازمان در این مسابقات شرکت می کنند.

محمدی اظهار داشت: شادابی و نشاط کارکنان در سازمان تأمین اجتماعی مورد توجه است و با این کار توسعه خدمات سازمان و رسیدگی بهتر و خدمت رسانی مطلوب تر به جامعه هدف که جامعه شریف کارگران و بازنشستگان هستند، با جدیت بیشتری انجام می شود.

در پایان این مراسم به برگزیدگان مسابقات شطرنج، پینگ پنگ و فوتسال دهه مبارک فجر جوایزی اهدا شد.

سازمان تأمین اجتماعی برای توسعه ورزش همگانی اقدامات گسترده ای انجام می دهد

ارسال دیدگاه شما