• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 95188 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - 12:38
سخنی با وزیر بهداشت

سخنی با وزیر بهداشت

حسن صادقی: مگر سازمان تأمین اجتماعی متولی طرح تحول سلامت بوده است که شما را اذیت کند؟

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی: سختی با وزیر بهداشت:

جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی

در حالیکه غرق در افکار خودم پیرامون موضوع انتقال 27/9 بودجه درمان سازمان تأمین اجتماعی و تأیید این مصوبه توسط شورای محترم نگهبان بودم ناگهان با مصاحبه ای از آقای قاضی زاده هاشمی، چشم پزشک میلیاردر و وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید مواجه شدم که در این مصاحبه به بی تدبیری افراد در اجرای طرح تحول سلامت اشاره داشتند. (نقل به مطلب خیلی ها در اجرای طرح تحول سلامت بی تدبیری کردند بخصوص سازمان تأمین اجتماعی که شادابی اجرای این طرح را گرفتند) فارغ از صحت و سقم مطالب جناب وزیر که در جای خود قابل بررسی است لاکن فرمایش این آقای وزیر به مثابه آن مثالی است که شخصی جایی برای سرقت رفته بود، در حین سرقت، صاحب خانه متوجه شد و فریاد برآورد آهای دزد آهای دزد، و در کوچه دنبال دزد کرد، دزد که از افراد ِزرنگ و دارای فکر بود بلافاصله با صاحب خانه هم صدا شد و فریاد آهای دزد آهای دزد را سر داد، مردم کوچه و بازار مانده بودند که دزد کیست.
جناب وزیر امروز با این مصاحبه، ما مانده ایم که بالاخره مدیریت این طرح شکست خورده هزینه ساز برای این ملت مظلوم کیست مگر نه اینکه مدیر طرح تحول سلامت وزارت بهداشت است و در رأس این وزارتخانه شخصی شخیص به نام قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت است و مگر نه اینکه تمام بودجه مربوط به طرح مذکور در اختیار جناب قاضی زاده بوده است پس فرد بی تدبیر چه کسی است که باعث شکست این طرح ملی شده؟ آیا این شکست دهنده جز خود ایشان کس دیگری هست که آقای وزیر در مصاحبه اش به دنبال ایشان است و مردم را به موجود غیر واقعی و مجازی حواله میدهد؟
سوال دیگر اینکه مگر سازمان تأمین اجتماعی متولی طرح تحول سلامت بوده است که شما را اذیت کند؟
چرا عکس موضوع را آدرس می دهی؟
جناب وزیر شما استاد آدرس غلط دادن به ملت ایران بوده ای و روزی بهای سنگینی را به دلیل ارائه این آدرسهای غلط خواهی پرداخت.


                                                                                              حسن صادقی
                                                                                  رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری

 

 

ارسال دیدگاه شما