کد خبر : 105534 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت - 14:14
دکتر پورمندبرگزیده سومین دوره جایزه کارآفرینی استاد افضلی پور شد سیزدهمین دوره جایزه استاد مرحوم افضلی پور روز چهارشنبه 19 اردیبهشت 97 برگزار شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی میدکو: در این مراسم که به همت دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور جمعی از اساتید و فرهیختگان استان برگزار گردید، از نفرات برتر در حوزه های ادبی، هنری و کار آفرینی تجلیل بعمل آمد و آقای دکتر پورمند مدیر عامل شرکت هلدینگ میدکو بعنوان یکی از برگزیدگان این مراسم تقدیرنامه و تندیس سومین دوره کار آفرینی را دریافت نمودند.

ایشان در سخنرانی خود ضمن تجلیل از مسوولین استان اظهار داشتند: ما بر قله ای استاده ایم و سرزمینی نو در زیر پا داریم که شاید همگان مایل به کشف آن نباشند ولی ما تمایل داریم آن را کشف کرده و دارایی های کشورمان را از زیر زمین به روی زمین بیاوریم و به منسه ظهور برسانیم و این مهم با انجام سه وظیفه اصلی ایمان، عمل صالح و صبر انجام می پذیرد.

استاد علی نصیریان بازیگر سینما، تاتر و تلویزیون کشورمان به عنوان یکی دیگر از برگزیدگان در حوزه هنر ضمن تجلیل از همت میدکو در استان کرمان اظهار داشت کشورها را ملتها می‌سازند نه دولت ها و نمونه بارز آن شرکت میدکو در استان کرمان می باشد.

مراسم تجلیل از استاد مرحوم افضلی پور (موسس دانشگاه شهید با هنر کرمان) و همسر ایشان همه ساله در این دانشگاه برگزار می‌گردد.