کد خبر : 106170 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير - 09:42
آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی تابستانه فرزندان کارکنان وزارت ارتباطات آذری جهرمی در موسسه فرهنگی ورزشی پیام پا به توپ شد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در موسسه پیام، ضمن بازدید از مرکز پایش تندرستی و استعدادسنجی و همچنین زمین استانداردسازی شده این موسسه، دقایقی را بهمراه نوجوانان حاضر در کلاس های آموزشی پا به توپ شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در موسسه پیام، ضمن بازدید از مرکز پایش تندرستی و استعدادسنجی و همچنین زمین استانداردسازی شده این موسسه، دقایقی را بهمراه نوجوانان حاضر در کلاس های آموزشی پا به توپ شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی تیم فوتبال قلم ورزش، محمدجواد آذری جهرمی، در جشنواره فرهنگی ورزشی تابستانه فرزندان کارکنان وزارت ارتباطات که در مجموعه فرهنگی ورزشی پیام در حال برگزاری است، شرکت کرد.
ایشان در ابتدای این بازدید از مرکز پایش تندرستی و استعدادسنجی این موسسه که اخیرا فعالیت خود را شروع کرده، بازدید نمود.

در این مرکز پس از انجام آزمون های روانشناختی، ورزشی و استعدادسنجی، برای شرکت کنندگان، کارنامه تندرستی صادر و مشکلات احتمالی جسمی یا استعدادهای بالقوه آنها ثبت و به والدین یا مربیان اطلاع رسانی می شود.

مهندس اذری جهرمی سپس از زمین چمن ورزشگاه شهید اینانلوی موسسه پیام که به تازگی بهسازی شده است، بازدید به عمل اورد و با نوجوانان در حال ورزش، تمرین کرد.
بر اساس این گزارش، زمین چمن مذکور بعد از تلاش چندماهه و تعویض سیستم جمع آوری آب و زه کشی، تعویض و نوسازی فنس های اطراف، تعویض پایه پروژکتورها و مستحکم سازی زیرساخت از استانداردهای لازم برخوردار شده است و از این پس قابلیت استفاده در مسابقات مختلف را دارد.
در ابتدای این مراسم، حمید عباسی مدیرعامل موسسه پیام از رشد 10 درصدی متقاضیان شرکت در کلاس های تابستانی این موسسه خبر داد و گفت: نزدیک به 2 هزار نفر از ثبت نام شدگان دختر و پسر در رشته هایی چون شنا، فوتبال، فوتسال، بسکتبال، والیبال، پینگ پنگ، تنیس، تیر و کمان و ورزشهای رزمی در جشنواره تابستانه موسسه پیام حضور دارند.
گفتنی است امضای پیراهن ورزشی مدرسه دائمی فوتبال باحضور پیشکسوتان فوتبال از جمله حسن روشن، میرشاد ماجدی، پرویز مظلومی، وحید شمسایی، محمد خرمگاه و اهدای گل به ورزشکاران نوجوان از برنامه های جانبی این مراسم بود.