کد خبر : 106365 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۱ مهر - 13:10
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان اعلام کرد : 28مهرماه، زمان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک پارسیان برگزاری مستمر و به‌هنگام جشنواره قرعه‌کشی حساب‏های قرض‌الحسنه پس‌انداز به دنبال کمپین‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی یکی از ابزارهای صندوق برای گزارش‌دهی شفاف به مردم و درکنار آن تشویق به افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز و افزایش موجودی است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان گفت: از ابتدای تاسیس صندوق در آبان ماه 92 تاکنون به بیش از 77هزار نفر از متقاضیان به میزان 6.515میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان؛ مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان با بیان اینکه از تعداد تسهیلات ذکر شده، 54.500 فقره تسهیلات در بخش ازدواج به مبلغ 4.422 میلیارد ریال و مابقی در حوزه های درمان، مسکن، اشتغال و.... می باشد، افزود :  این صندوق از ابتدای تاسیس، توانسته است با بیش از 40 موسسه و ارگان حمایتی در سراسر کشور از جمله سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) همکاری داشته باشد و ، با اعطای وام ارزان قیمت به هموطنانی که نیازمند واقعی این تسهیلات بوده‌اند به ویژه در مناطق کم‌برخوردار، در رفع نیاز‌های ضروری ایشان در حد توان، نقش‌آفرین و اثرگذار باشد.
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان، خاطرنشان کرد :  فعالیت‌های گسترده‌ای که صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان تاکنون در بخش اعطای وام داشته متکی به منابعی است که از محل سپرده‌گذاری خیرین و نیک اندیشان تامین می‌شود، افزود: بدیهی است که دستمایه و سرمایه اصلی صندوق برای ایفای نقش‌ها و ماموریت‌های محوله، جذب و جلب هر چه بیشتر منابعی است که بدون آنها مطمئنأ انجام دیگر فعالیت‌ها میسر و ممکن نخواهد بود.
وی تصریح کرد: برگزاری مستمر و به‌هنگام جشنواره قرعه‌کشی حساب‏های قرض‌الحسنه پس‌انداز به دنبال کمپین‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی یکی از ابزارهای صندوق برای گزارش‌دهی شفاف به مردم و درکنار آن تشویق به افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز و افزایش موجودی است.
وی با بیان اینکه قرعه کشی نهایی روز شنبه 28 مهرماه راس ساعت 11 برگزار خواهد شد، افزود: جلسه مقدماتی قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز  ریالی سال 97-96 صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان  در تاریخ 8 مهر ماه با حضور نمایندگان دادستانی و بانک مرکزی برگزار شد و دستور العمل های قرعه کشی، نحوه محاسبات، ترکیب و تعداد جوایز تخصیصی و منابع بودجه به تایید اعضای هیات نظارت رسید.