کد خبر : 116742 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۰ ارديبهشت - 13:34
اجرای برنامه های توسعه، اکتشاف و توجه به سرمایه های اجتماعی در اولویت "زرشوران" معارفه مدیر عامل جدید شرکت طلای زرشوران برگزار شد علی محمدی سیابانی امروز با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو به عنوان مدیر عامل جدید شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران معارفه شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، صبح امروز با حضور معاونان و مدیران این سازمان، مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل پیشین و جدید شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران برگزار شد.
در این مراسم خداداد غریب پور ابتدا با ابراز تشکر از اقدامات دوره مدیریت علی صفرزاده،‌ اظهار داشت: علی محمدی سیابانی تجارب ارزشمندی در حوزه صنعت دارد که امروز مدیریت مجموعه زرشوران را برعهده گرفته است.
رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه زرشوران جزو ظرفیت های قابل توجه این سازمان است، تصریح کرد: ارتقای بهره وری در تولید، توجه به بخش معدن و محیط زیست، رشد اکتشاف، تسریع در اجرای برنامه های توسعه ای،‌ توجه به سرمایه گذاری های اجتماعی و منطقه و همچنین همکاری نزدیک با مقامات استانی از مهمترین وظایف مدیریت زرشوران به شمار می آید.
در این مراسم علی صفرزاده با ارایه گزارش کوتاهی از عملکرد دوره مدیریتی خود، آرزوی توفیق برای مدیر عامل جدید زرشوران کرد.
سیابانی نیز با تاکید بر اینکه تمامی مدیران پیشین زحمات زیادی برای راه اندازی و توسعه زرشوران کشیده اند، بر انجام وظایف و نیز برنامه های توسعه زرشوران تاکید کرد. سیابانی خاطر نشان کرد که بتوان با استفاده از تجربیات گذشته و برنامه های آینده، انتظارات موجود را عملی کرد.
در پایان این مراسم، لوح تقدیری از سوی غریب پور به صفرزاده اعطا شد. همچنین سیابانی نیز حکم مدیر عاملی را از رییس هیات عامل ایمیدرو دریافت کرد.