کد خبر : 116982 تاریخ : ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۸ مرداد - 18:18
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر به قزوین اعلام کرد؛ پرداخت مبلغ 15 هزارميليارد ريال تسهيلات به صنایع این استان حسین مهری اعلام کرد: سرپرستي بانك صنعت و معدن در استان قزوین از ابتداي سال 92 تا پايان سال 97 مبلغ 15 هزار ميليارد ريال تسهيلات به 22 طرح صنعتي با میزان اشتغال مستقیم 2200 نفر پرداخت کرده است که تاکنون 16 طرح به ‌صورت کامل به مرحله بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز در حال تکمیل است.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، حسين مهري مدیرعامل و رييس هيأت مديره اين بانك که روز چهارشنبه 23 مردادماه به همراه جمعی از مدیران ارشد اين بانك به استان قزوين سفر کرده بود، در جمع کارکنان و همکاران اين استان، ضمن بيان مطلب فوق افزود : اهليت و صلاحيت متقاضيان شرط اول پرداخت تسهيلات است و اشاره كرد خوشبختانه كارآفرينان بزرگي در اين استان وجود دارند كه از صلاحيت لازم برخوردارند و اين موضوع سبب تسهیل فرآیند اعطای تسهيلات به آنان خواهد شد.
وي ضمن اشاره به مأموريت اين بانک در حمايت از توليدكنندگان تأكيد كرد: حمایت همه جانبه از كارآفرينان و صنعتگران در سال رونق توليد وظيفه اي همگاني و اولويت نخست بانك صنعت و معدن است.
مديرعامل بانك صنعت و معدن عنوان داشت: براي تسهيل فرآيند اعطاي تسهيلات به شعب و سرپرستي ها تفويض اختيار لازم داده شده تا در كمترين زمان ممكن تأمين نقدينگي واحدهاي صنعتي به انجام برسد.
وي با حضور در شعبه اين استان و شركت در جلسه همفكري با كاركنان افزود: فلسفه تأسیس این بانک کمک به توسعه واحدهای صنعتی و رفع موانع پيش روي آنها مي باشد لذا با ساده سازي فرآيندها و انعطاف پذيري مي توان به حل مشكلات كمك شایانی كرد.
حسين عسكري عضو هيأت مديره اين بانك نیز در جمع همکاران این استان اعلام کرد‌ : بانك صنعت و معدن بر اساس نقش توسعه اي و تخصصي خود با تزريق تسهيلات به صنعت استان و هدایت آن، باعث شكوفايي و فعال شدن پتانسيل صنعتي و معدني در حوزه هاي صنعت شده است.
عسكري در ادامه بر لزوم تمركز بر وصول مطالبات تاكيد كرد و افزود يكي ديگر از روش هاي جذب منابع، پيگيري وصول مطالبات است كه در شرايط كنوني با توجه به مبلغ بالاي مطالبات سررسيد گذشته و معوق همه مديران و كاركنان مي بايست تلاش خود را در جهت وصول و پيگيري مطالبات معوق انجام دهند .
وي همچنين بر لزوم استقرار بانكداري شركتي و رفع نواقص و مشكلات موجود آن تأكيد نمود و افزود امروزه بانكداري شركتي یکی از عوامل مهم در جلب رضایت مشتریان بانک است.
عسكري تغيير شيوه جذب مشتري، رفتار با مشتري و ارائه خدمت به مشتري را يك امر مهم در حيات سازمان دانست و بر لزوم تمركز بر كار كارشناسي و ارائه نقطه نظرات براي ارکان تصميم ساز بانك تأكيد نمود.