کد خبر : 127220 تاریخ : ۱۳۹۹ چهارشنبه ۷ خرداد - 12:17
پنجمين برنامه زنده اینستاگرامی مهندس صدري مدیرعامل شرکت مخابرات ایران چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه در برنامه زنده اینستاگرامی ضمن بررسی وضعیت و مسائل کلی مخابرات منطقه اصفهان، به صورت برخط از خط تولید مودم‌های ایرانی شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، بازدید و در جریان روند تولید این مودم‌ها قرار گرفت.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت،  چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ازساعت ۲۱ و ۳۰ دقيقه از طريق برنامه زنده اینستاگرامی با مخاطبان پیرامون بررسی وضعیت و مسائل کلی مخابرات منطقه اصفهان و اهميت اين استان و کلانشهر اصفهان در دارا بودن شبکه مخابراتی پایدار با ظرفیت مناسب به گفتگو پرداخت.

مهندس صدري در اين برنامه كه از طریق صفحه شخصی خود در اينستاگرام پخش مي شد، به صورت زنده از خط تولید مودم‌های ایرانی شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، بازدید و در جریان روند تولید این مودم‌ها قرار گرفت.

وي با تاكيد بر استفاده از توليد داخل به ويژه در تجهيزات مخابراتي به منظور تحقق شعار جهش توليد گفت: مودم‌های VDSL و ONT GPON داخلي و تولیدی شرکت ارگ جدید در سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت مخابرات ایران به کاربران اینترنت پرسرعت، استفاده می‌شود.

وي افزود: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین برند بازار ارتباطات آمادگی دارد با هدف رشد و شکوفایی خدمات و محصولات و محقق شدن جهش تولید، با همه فعالان حوزه ارتباطات و مخابرات تعاملات گسترده ای را برقرار سازد.

مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید نيز گفـت: از همكاري مخابرات ايران به ويژه در دوران مديريت مهندس صدري تقدير مي كنيم چرا كه عرضه مودم به بازار از طریق حمايت هاي مجموعه مخابرات ادامه دارد.

مهندس صدري در همين راستا افزود: تغيير نسل تكنولو‍‍ژي ارتباطات ثابت، و ورود زيرساخت مهم VDSL با همكاري شركت مخابرات ايران موجب دسترسي مشتريان به پهناي باند مناسب و بالا مي شود كه در استان اصفهان نيز به عنوان يكي از استان هاي مهم كشور در حال عملياتي شدن براي ارائه به مشتريان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به تشریح وضعیت آماری شبکه مخابرات در استان اصفهان پرداخت و بیان داشت: بالاي ۵۰۰ هزار پورت VDSL متعلق به مشتريان مخابرات منطقه اصفهان است كه با تلاش جهادي كاركنان اين بخش تا پايان سال اجرايي خواهد شد.

مهندس حيدري زاده، مدير مخابرات منطقه اصفهان نيز با حضور در گفتگوي زنده با تشكر از زحمات تمام همكاران اين منطقه، گفت:با تلاش هاي همكاران، ۸۰ گيگابيت بر ثانيه مصرف روزانه در اين استان ايجاد شده وبا ارتقاي پهناي باند ۲۰۰ نقطه بستر مناسبي براي مشتريان فراهم شده كه از طريق درگاه هاي غيرحضوري و دولت الكترونيك، نقش مهمي در برقراري ارتباطات به ويژه در ايام كرونا داشته است.

 مهندس صدري علاوه بر كاركنان و مخاطبان، با يكي از خبرنگاران ارشد حوزه ICT و سردبیر ماهنامه پیوست، آقای آرش برهمند به گفتگو پرداخت و ضمن تاکید بر استفاده از نظرات کارشناسی اصحاب رسانه افزود: در تلاشيم تا بهترين امانتدار براي كاركنان و مشتریان بوده و علاوه بر تحقق رضایت مندی مشتریان، به سرمایه انسانی گران بهای مخابرات نیز بیش از پیش توجه کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تبريك فرارسيدن ايام فرخنده عيد سعيد فطر گفت: اميدواريم به بركت روزهاي ماه مبارك رمضان و استفاده از فيوضات معنوي اين ماه مبارك ، بهترين ها براي مردم خوب كشورمان و همچنين مجموعه بزرگ مخابرات در سراسر كشور اتفاق بيفتد.

مهندس سید مجید صدری، در بخش دوم برنامه زنده اینستاگرامی خود با تعدادی از کاربران و مخاطبان از بخش های مختلف به ویژه کارکنان رسمي، قراردادی و شركتي منطقه اصفهان به صورت زنده به گفت و گو پرداخته و به سوالات و دغدغه هاي آنان پاسخ داد.