کد خبر : 127513 تاریخ : ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۱ مهر - 20:40
بانک توسعه تعاون وارد مرحله جدید برنامه حمایت از کارآفرینان روستایی گردیده است مدیرعامل بانک توسعه تعاون در خصوص برنامه و عملکرد این بانک در حوزه حمایت از کارآفرینان روستایی و عشایری گزارشی ارائه داد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون: حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون که در جلسه بررسی نقش این بانک در طرح اشتغال روستایی و عشایری که به‌صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد اظهار داشت: این طرح به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین طرح‌های ملی با گسترش جغرافیایی پراکنده در کشور طی چهار مرحله به اجرا درآمده است و بانک توسعه تعاون نیز به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل، به اجرای تعهدات و تکلیف خود پای بند بوده است.

مهدیان اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری را نقطه عطفی در کارنامه چندین ساله این بانک عنوان نمود و گفت: نگاه مشتری مدارانه و رعایت ابعاد توسعه‌ای موردتوجه همکاران بانک در اجرای طرح بوده است و با توجه به این‌که این طرح ویژه مناطق روستایی و عشایری اجراشده است، تلاش بر این بوده است که همکاران با در نظر گرفتن برخی مشکلات متقاضیان مناطق، با رعایت موارد سهل گیری و روان‌سازی خدمات، باروحیه حل مسئله با مراجعین رفتار نمایند و ازاین‌جهت تثبیت تکریم مشتریان به‌عنوان رفتار سازمانی دائمی مورد تأکید بوده است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: ارتباطات تنگاتنگ این بانک با کارگروه‌های ملی و کارگروه‌های استانی موجب گردیده است مراحل نظارت بر اجرای طرح‌ها نیز به‌خوبی دنبال شود و بر اساس گزارش‌های بالادستی، تسهیلات اعطایی با ضریب بسیار بالایی، در مسیر افزایش اشتغال و رونق تولید در مناطق بکار گرفته‌شده است.
وی خطاب به مدیران استانی اعلام نمود مراتب نظارت و رصد دوره‌ای شعب تحت اختیار خود را در اجرای صحیح طرح‌های ملی به‌ویژه طرح اشتغال پایدار روستایی مدنظر قرار دهند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر عملکرد شعب نظارت داشته باشند.
سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این جلسه بر رویکرد حل مشکلات مشتری تأکید نمود و گفت: طرح اشتغال روستایی با ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد، شرایط مناسبی را برای کارآفرینان و تعاون گران مناطق روستایی مهیا نموده است و دستاوردهای ارزشمندی از اجرای این طرح در مناطق مختلف روستایی سطح کشور قابل‌مشاهده است.