کد خبر : 127540 تاریخ : ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۸ آبان - 20:22
تعطیلی شعب بانک ایران زمین در استان های لرستان و کهکیلویه و بویر احمد به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در ادامه شیوع کرونا و قرمز شدن وضعیت استان های لرستان و کهکیلویه و بویر احمد کلیه ادارات این استان ها به منظور قطع زنجیره کرونا به مدت یک هفته تعطیل شدند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ با توجه به وضعیت بحرانی در استان های لرستان و کهکیلویه و بویر احمد و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا کلیه ادارات استان های لرستان و کهکیلویه وبویراحمد به مدت یک هفته تعطیل شدند.
بنابر مصوبه کمیسیون هماهنگی بانک ها و در راستای پیشگیری از شیوع دوباره ویروس کرونا و قطع زنجیره این ویروس کلیه شعب بانک ایران زمین در استان لرستان از تاریخ 16 آبان ماه و استان کهکلیویه بویراحمد ازتاریخ 18 آبان ماه 99 به مدت یک هفته تعطیل شدند.
بانک ایران زمین به منظور کنترل و کاهش ویروس کرونا بر انجام بانکداری غیرحضوری تاکید دارد و از مشتریان گرامی درخواست کرد در مراودات مالی خود از ابزارهای دیجیتال مانند اینترنت بانک، همراه بانک و درگاه های پرداخت الکترونیک استفاده کنند تا به سلامت خود و افراد جامعه کمک کنند.
روابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد: مرکز ارتباط با مشتریان این بانک با شماره 24809-021 بصورت 24 ساعته آماده ارائه کلیه خدمات بانکی به مشتریان گرامی است و مشتریان می توانند تمامی سوالات و مشکلات خود را از این مرکز مطرح نمایند و در صورت امکان به شعب مراجعه نکنند.