کد خبر : 127657 تاریخ : ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۷ بهمن - 15:01
دیدار مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران با رئیس امور ورزش شركت ملی نفت ایران سیدعبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با هادی افشار رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران دیدار کرد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از رسانه باشگاه ملی حفاری ، در این دیدار که مدیر منابع انسانی، مدیر عامل باشگاه و تعدادی از مسئولان ورزش شرکت و صنعت نفت حضور داشتند، مدیرعامل ملی حفاری به تشریح فعالیت های فرهنگی ورزشی شرکت پرداخت و گفت : زمینه سازی لازم برای توسعه ورزش همگانی در بین کارکنان و خانواده محترم آنها از اولویت های ورزش شرکت است و رضایتمندی کارکنان زمینه تقویت انگیزش در کار و تلاش را فراهم و موجب بهبود راندمان و بهره وری سازمان می شود.

 مهندس موسوی بر جوانگرایی، بومی سازی، استفاده از ظرفیت های شرکت و فرزندان کارکنان در تیم های ورزشی و بهینه سازی هزینه ها  تاکید نمود.

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران در این نشست صمیمانه اظهار کرد: توسعه زیر ساخت ها و توجه به ورزش همگانی، صدور شناسنامه سلامت کارکنان، تعامل شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و تعامل در راستای استفاده از اماکن یکدیگر از اولویت های امور ورزش شرکت ملی نفت می باشد.

همچنین هادی افشار با فرشید ممبینی مدیر منابع انسانی و سید سالار محمدنیا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید از بخش های مختلف باشگاه فرهنگی ورزشی، اماکن و سالن ها، استخر قهرمانی، مجموعه فرهنگی ورزشی شماره ۶ از دیگر برنامه های سفر یک روزه هادی افشار به اهواز بود.

گفتنی است حسن  تاجيك رييس ورزش همگاني شركت ملي نفت در این سفر رئیس امور ورزش و تربیت بدنی صنعت نفت را همراهی می کرد.