کد خبر : 61195 تاریخ : ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت - 12:37
امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان سمنان بازدید کرد عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکي به مشتريان و بررسي عملکرد مديريت شعب استان سمنان از دواير ستادي و شعب اين استان بازديد کرد.

عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکي به مشتريان و بررسي عملکرد مديريت شعب استان سمنان از دواير ستادي و شعب اين استان بازديد کرد.
به گزارش آفتاب صبح و به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امامي در سفر به استان سمنان از شعب و دواير ستادي بازديد و ضمن بررسي عملکرد و ارزيابي فعاليت هاي صورت گرفته، رهنمودهاي لازم در خصوص ارتقاء کيفي و کمي خدمات قابل ارائه به مشتريان را ارائه نمود.
وی ضمن تشکر از تلاش های مدیر شعب استان سمنان و همچنین ارج نهادن به اقدامات مثبت همکاران اظهار داشت: باتوجه به نقش بي بديل منابع در رشد و شکوفايي بانک، اهتمام به امر بازاريابي هدفمند بخش اصلي فعاليت هاي سازمان را تشكيل مي دهد و دراين عرصه، جذب و شناسايي مشتريان ارزنده از الويت هاي كاري پرسنل مي باشد.
وی تصریح کرد: دستیابی به اهداف و برنامه هاي ترسيمي بانک، مستلزم شناسايي ظرفيت هاي جديد بازاريابي مي باشد تا با گام هاي موثر همکاران صف و ستاد، سهم بيشتري از منابع بازارهاي هدف در قالب طرح هاي حقيقي و حقوقي جذب گردد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید به نقش کارکنان در رضايتمندي مشتريان افزود: وجود نيروي انساني متخصص و با انگيزه تاثير شاياني در ارائه مطلوب خدمات به مراجعين دارد و خوشبختانه سجاياي اخلاقي در ميان همكاران ما زبانزد است.
در ادامه آمار عملکرد بانک به تفکیک شعب توسط رضائیان مدیرشعب استان سمنان ارائه و نقاط قوت و ضعف مجموعه در حوزه های جذب منابع، وصول مطالبات و كنترل مصارف تشريح شد.